בנטלי פליינג ספייר החדשה, מציעה מנוע W12 מחודש עם 625 כ"ס המספיק בכדי לרשום 4.6 שניות 0-100 קמ"ש במכונית שמשקלה כ-2.5 טון.
בתערוכת ז'נבה הקרובה, בנטלי תציג בבכורה עולמית את הפליינג ספר (Flying spur) החדשה, מכונית הסדאן החזקה והמהירה ביותר של בנטלי, הממוצבת מתחת למולסאן הסופר יוקרתית.
הפליינג ספר החדשה, שבעבר ניקרא קונטיננטל פליינג ספר, משילה מעליה את המראה הכבד, המיושן והלא הרמוני של הדגם היוצא ולובשת במקום מראה עגלגל וזרום על גבול דמוי הקופה עם קו חלונות צר במיוחד לרכב שכזה.
בחרטומה של הפליינג ספייר, נמצאת גרסה משופרת של מנוע ה-W12 כפול המגדשים בנפח 6.0 ליטר של פולקסווגן, עם הספק מרבי של 625 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ ב-2,000 סל”ד. זאת לעומת 560 כ"ס ו-66.2 קג"מ בדגם היוצא.
המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים חדשה המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים כבעבר והוא מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות בלבד (0-160 קמ"ש ב-9.5 שניות) ועד למהירות מרבית של 322 קמ"ש. זאת לעומת 5.2 שניות ו-314 קמ"ש של הדגם היוצא. צריכת הדלק המשולבת השתפרה ועומדת על 6.7 ק"מ לליטר.
הדגם אמנם נטש את תוספת השם קונטיננטל, אך תא הנוסעים החדש שומר על קווי העיצוב המוכרים ממשפחת דגמי הקונטיננטל.למרות זאת, הכל כמעט חדש בתא הנוסעים (600 חלקים שונים לפי בנטלי) כולל לוח מחוונים חדש לחלוטין, ומכשירים חדשים שהותקנו בקונסולה המרכזית.
הדגם החדש מבוסס על הפלטפורמה של הדגם היוצא, אך בזכות שימוש בחומרים קלים ולמרות תוספת של אביזרי נוחות, הפליינג ספר החדשה קלה ב-50 ק"ג מהדגם היוצא. בנוסף לכך, בנטלי שיפרה את בידוד הרעשים, כילה מחדש את מתלי האוויר, הנשלטים אלקטרונית כמובן, התקינה מוטות מייצבים עבים יותר וחיזקה את השלדה.
בכדי לאפשר נסיעה במהירויות גבוהות במיוחד אליהן מסוגלת הפלייג ספר להגיע, היא מצוידת במנגנון הנמכת מרכב אוטו' (דרך מתלי האוויר) הפועל בהתאם למהירות הנסיעה. במהירות של 195 קמ"ש, חלקה הקדמי מונמך ב-5 מ"מ והאחורי ב-10 מ"מ ובמהירות של מעל ל-240 קמ"ש, היא מונמכת בעוד 8 מ"מ ו-13 מ"מ בהתאמה.
הפליינג ספר היא כמובן לא מכונית עירונית קטנה עם אורך של 5.3 מטר, רוחב של 1.98 מטר ובסיס גלגלים של 3.06 מטר, מידות שלא השתנו מהדגם היוצא.