2019 בנטלי קונטיננטל GT קבריולט החדשה
קונטיננטל GT קבריולט החדשה.
2019 בנטלי קונטיננטל GT קבריולט החדשה
קונטיננטל GT קבריולט החדשה.

הקונטיננטל GTC הפתוחה מציעה ביצועים זהים לדגם הקופה ובחירה מבין 7 אריגים שונים לגג.

 

כשלושה חודשים לאחר שחשפה את הקונטיננטל GT קופה החדשה, בנטלי חושפת לקראת תערוכת לוס אנג׳לס את הקונטיננטל GT קבריולט, הגרסה הפתוחה של מכונית הקופה המרהיבה של בנטלי.

 

את הגג הרך של הדגם תוכלו לפתוח/לסגור בזמן של 19 שניות ולעשות זאת עד למהירות נסיעה של 50 קמ״ש. בנוסף, רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 7 צבעים/אריגים שונים לגג, כולל לראשונה בגימור אריג טוויד. בנטלי מציינת כי בזכות גג ה-Z החדש שלה, היא הצליחה להפחית ב-3 דציבלים את הרעש בתא הנוסעים.

 

בנטלי קונטיננטל GT קבריולט החדשה
פאר חסר פשרות.

כמו דגם הקופה, רק מנוע אחד מוצע עם הדגם אבל זה חתיכת מנוע בריון: W12 החדש של קבוצת פולקסווגן בנפח של 6.0 ליטר עם שני מגדשי טורבו המייצר הספק מרבי של 635 כ״ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי מרשים של 91.7 קג"מ המתקבל בין 1,350 ל-4,500 סל”ד. עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳ והנעה כפולה, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 3.8 שניות (3.7 ש׳ בקופה) ומהירות מרבית של של 333 קמ״ש, זהה לדגם הקופה. מערכת הגג הנפתח הוסיפה למשקל הדגם, העומד על 2414 קג״מ, כ-170 ק״ג לעומת דגם הקופה.

 

2019 בנטלי קונטיננטל GT קבריולט החדשה
קונטיננטל GT קבריולט החדשה.

נפח תא המטען בדגם קטן במיוחד ועומד על 235 ליטר בלבד, 123 ליטר פחות מדגם הקופה ו-23 ליטר פחות מהדגם היוצא. כמו בדגם הקופה נמצא מוטות מייצבים אקטיביים, מערכת הנעה כפולה אקטיבית - 100% לציר האחורי ועד ל-40% לציר הקדמי בעת הצורך.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.