מרצדס GLA 45 החדש מציע עד 421 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות ומערכת הנעה כפולה מתקדמת.
כחודשיים לאחר שהציגה את ה- GLA החדש, כולל דגם GLA 35 עם 306 כ"ס והנעה כפולה, מרצדס-AMG חושפת את גרסת הקצה של הדגם, מרצדס GLA 45 4MATIC. מכלמוביל מרצדס נמסר כי נפגוש את הדגם בישראל במהלך הרבעון האחרון של השנה.
בחזיתו של ה-GLA 45 נמצא את אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו (M139) המשרת את ה-A45 החדשה וגם כאן הוא משווק בשתי גרסאות הספק: 387 כ"ס ב-6500 סל"ד ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ המתקבל בין 4750-5000 סל"ד בדגם הבסיס והספק מרבי של 421 כ"ס ב-6750 סל"ד ומומנט מרבי של 51 קג"מ המתקבל בין 5000-5250 סל"ד בדגם GLA 45 S הבכיר.
תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים AMG SPEEDSHIFT DCT 8G מעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה +4MATIC. השילוב הזה מאפשר למרצדס GLA 45 להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.4 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש ולמרצדס GLS 45 S נתון תאוצה של 4.3 שניות ומהירות מרבית של 270 קמ"ש, מוגבלת אלקטרונית גם היא.
כמו ב-A45 החדשה, גם כאן מערכת ההנעה הכפולה נעזרת בדיפרנציאל אחורי AMG TORQUE CONTROL המאפשר חלוקה של הכוח לא רק בין הציר האחורי לקדמי אלא גם בין הגלגלים האחוריים. בניגוד ל-A45 המערכת לא מאפשרת כאן מצב Drift אך היא כן מאפשרת כאשר בורר מצבי הנהיגה במצב RACE (סטנדרט בדגם S ואופציה בדגם הבסיס) להעביר יותר כוח לציר האחורי ולאפשר יותר משחק עם הזנב.
בנוסף לכך נמצא בדגמים מתלים בכיול AMG, כאשר כל חלקי המתלה שודרגו לפי מרצדס, היגוי חד יותר וכמובן גם מערכת בלימה משופרת - 4 קליפרים מלפנים בצבע אפור עם צלחות בלימה בקוטר 350 מ"מ בדגם הבסיס וקליפרים עם 6 בוכנות בצבע אדום וצלחות בלימה בקוטר 360 מ"מ בדגם S הבכיר. לרשות הנהג עודף מוגזם של מצבי נהיגה לבחירה, כל מצב משנה את כיול תיבת ההילוכים, ההיגוי, מערכת ההנעה הכפולה, בקרת היציבות ותגובות המנוע.
דגמי GLA 45 מבדילים עצמם מהדגמים הרגילים בעיצוב אגרסיבי לפגוש הקדמי הכולל גריל צלעות אנכיות בשחור, חישוקי גלגלים בצבע שחור ובעיצוב ייחודי בקוטר של עד "21, פגוש אחורי עם דיפיוזר ו-4 סופיות אגזוז בשחור מבריק וכנף בולטת מעל דלת תא המטען. האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים עם מושבי ספורט (אופציה למושבי באקט AMG), גימור בקרבון, גלגל הגה AMG עטוף באלקנטרה והכולל בורר שליטה על מצבי הנהיגה מצד ימין ומצד שמאל כפתורים המאפשרים שליטה על בקרת היציבות וקשיחות הבולמים האדפטיביים. התצוגה בלוח המחוונים ובמערכת המולטימדיה הותאמה לדגם ביצועים.