פולקסווגן חושפת גרסת קצה חדשה לגולף, GTI TCR, עם 290 כ"ס, כיול אגרסיבי יותר ועיצוב קרבי.
למרות שלקראת סוף השנה כבר נחזה בדור השמיני של הגולף, פולקסווגן מציגה גרסת קצה חדשה לגולף GTI אותה היא הציגה במפגש וורטרסי השנתי, המפגש הגדול בעולם לחובבי קבוצת פולקסווגן (במקור היה לחובבי ה-GTI).
הגולף GTI TCR מצוידת בגרסת משופרת של מנוע ה-2.0TSI המוכר מהגולף GTI הנוכחית (לה הספק מרבי של 245 כ"ס עם חבילת הביצועים) עם הספק מרבי שעלה ל-290 כ"ס ומומנט מרבי שעלה ל-37.7 קג"מ והמתקבל בין 1,600-4,600 סל"ד.במקום תיבת 6 הילוכים DSG, כאן המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים המצוידים כסטנדרט בדיפרנציאל מוגבל החלקה.
פולקסווגן לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, ניתן לצפות לנתון של 5.8 שניות 0-100 קמ"ש, אך היא כן מציינת כי המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש עם הגבלה או 264 קמ"ש ללא.
בנוסף לשדרוגים במערכת ההנעה, פולקסווגן התקינה בנוסף מערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום גדולות יותר, הוסיפה מצנן לשיפור יכולת הקירור של המנוע בנהיגת מסלול וכן התקינה חישוקי "18 בעיצוב ייחודי לדגם, עם אופציה לחישוקי "19. מערכת בקרת שלדה DCC (בולמים אדפטיביים) מוצעת כסטנדרט בדגם עם כיול אגרסיבי וקשיח יותר הכולל הנמכת מרכב של 20 מ"מ. בנוסף נמצא מערכת פליטה מטיטניום של אקרפוביץ׳.
בצד הקוסמטי נוכל למצוא עיצוב שונה ואגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור - כולל דיפיוזר בולט, צביעה ייחודית ועוד. בתא הנוסעים אנחנו יכולים למצוא מושבי ספורט בריפוד חדש, אותו נשמח למצוא גם בדור הבא של ה-GTI ולא את הבד המסורתי בדפוס סקוטי.
בשלב זה הדגם אמנם מוגדר כקונספט, אך גרסת ייצור של הדגם, שתוצע במספר מוגבל של יחידות, תוצג בהמשך השנה, עם שינויים קלים בלבד.