אם אלפא רומיאו צריכה להיפרד ממנועי בעירה פנימית ולהיכנס לעידן החשמלי, אז היא עושה זאת כפי שרק אלפא רומיאו יודעת לעשות, עם מכונית על מרהיבה ראשונה למותג שתהיה גם המכונית החשמלית הראשונה של המותג, כל זאת לפי בחירת הרוכשים העשירים והמעטים (33 בלבד) שכן במקום הנעה חשמלית הם יוכלו לבחור במנוע V6 במקום.
אלפא רומיאו 33 סטרדלה החדשה היא כולה גרסת מחווה אחת גדולה למכונית הספורט ההיסטורית של אלפא רומיאו משנת 1967 שנשאה שם זהה. זו אמנם מכונית העל הראשונה של אלפא רומיאו, אך לאלפא רומיאו היו לא מעט מכוניות ספורט מיוחדות במהדורה מוגבלת, האחרונה שבהן הייתה 8C קומפטציונה.
אם תבחרו במערכת ההנעה החשמלית של הדגם, לפי אלפא רומיאו תקבלו מערכת הנעה המשלב שלושה מנועים חשמליים המייצרים יחדיו הספק מרבי של 760 כ"ס ועם הסידור הזה נשמע לכם מוכר, אז זו אכן אותה מערכת הנעה חשמלית של מזראטי גראן טוריסמו פולגורה החדשה.
לפי אלפא רומיאו לדגם החשמלי נתון 0-100 קמ"ש של פחות מ-3 שניות, מהירות מרבית של 333 קמ"ש וטווח נסיעה של 450 ק"מ. את אותם הביצועים תוכלו לקבל גם אם תבחרו במנוע ה-3.0 ליטר V6 טווין-טורבו שנלקח ישירות ממכונית העל מזראטי MC20. למנוע זה הספק מרבי של 630 כ"ס ומומנט מרבי של 73.7 קג"מ והוא משודך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים ולדיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית.
כיאה למכונית על הדגם מתבסס על שלדת מונוקוק מסיבי פחמן שנשענת על מתלים בסגנון עצמות עצה כפולות עם בולים אדפטיביים ואפשרות להרים את חזית הרכב בנסיעה כדי שלא תגרדו את פגוש הקרבון היקר על האטה או ביציאה/כניסה לחניה בשיפוע גדול מידי. מאחורי החישוקי המוזהבים נמצא מערכת בלימה אלחוטית וצלחות בלימה קרמיות מבית ברמבו.
כמו העיצוב החיצוני המרהיב, גם תא הנוסעים מרהיב לא פחות עם שלל אלמנטים בסגנון רטרו. לקוחות שירצו בכך יוכלו להוסיף לתא הנוסעים מערכת מולטימדיה מתקדמת, אלו שיעדיפו לשמור על המראה הנקי יוכלו להסתפק בלוח המחוונים הדיגיטלי של הדגם.