רגע לאחר שזכינו לצפות באודי A8L Horch בתמונות שדלפו לרשת, אודי חושפת רשמית את הדגם בשוק הסיני, שוק היעד העיקרי של הדגם ובשלב זה גם היחידי. אודי A8L Horch היא גרסה אולטרה יוקרתית לאודי A8L שתאפשר לאודי להתחרות בגרסאות מייבאך של מרצדס S קלאס.
בנוסף להיותה גרסת הקצה החדשה של מכונית הפאר של אודי, ה- A8L Horch מאפשרת לנו הצצה ראשונה אל מתיחת הפנים לדגמי 2022 של אודי A8. אודי A8L הורש מבוסס על גרסת בסיס הגלגלים הארוך LWB של אודי A8 ועליו היא מוסיפה עוד 130 מ"מ כך שבסיס הגלגלים בדגם עומד על 3,258 מ"מ.
על המראה היוקרתי יותר אחראים גריל בולט עם שבכת כרום, חישוקי "20 בסגנון בנטלי ורולס רויס, כיתוב HORCH עם הכנפיים הקדמיים ומאחור ומראות צד בגימור מתכתי. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בצבע דו גווני בסגנון מייבאך.
A8L HORCH משווקת בגרסת שני מושבי מחלקה ראשונה נפרדים מאחור, עם עיסוי לכפות הרגליים והגב וכן חימום/אוורור וקונסולה מרכזית לכל האורך הכוללת מקרר משקאות וכוסות. המושבים והדלתות זכו לרקמה בסגנון מעויינים ובאודי מציינים כי המושבים מאחור זכו לשכבות ספוג נוספות לתחושה רכה ומפנקת עוד יותר.
היינו מצפים לפגוש בחזית הדגם את מנועי ה- V8 הבכירים של אודי אך במקום זה הדגם מצויד במנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו עם סיוע היברידי 48V בהספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ.
אודי בחרה בשם Horch לא באופן מקרי כמובן. Horch היה מותג רכב יוקרה גרמני בתחילת המאה שעברה. מי שהקים את המותג, אוגוסט הורש, סולק בשלב מסוים מניהול החברה ומכיוון שלא יכול להקים מותג חדש תחת השם הזה, הוא הגה את שם המותג Audi. לימים, החברות אלו התאחדו (יחד עם חברות נוספות כמו NSU ואוטו יוניון) לכדי מה שאנחנו מכירים כיום כאודי המודרנית.