2019 אודי A6 אולרוד החדשה
אודי A6 אולרוד החדשה - חוגגת 20 שנות דגם.
2019 אודי A6 אולרוד החדשה
אודי A6 אולרוד החדשה - חוגגת 20 שנות דגם.

אודי A6 אולרוד החדשה מציעה מתלי אוויר עם טווח תנועה של 6 ס"מ, מנוע דיזל חזק בהספקים של 231 עד 350 כ"ס וכמובן עם הנעה כפולה ומראה של קרוסאובר.

 

לאחר שחשפה אשתקד את ה-A6 סדאן ואת ה-A6 אוונט (סטיישן) החדשות, אודי מתפנה כעת לחשוף את גרסת הפנאי של הדגם - אודי A6 אולרוד (allroad) החדשה - דור רביעי לדגם. עם הצגתה של ה-A6 אולרוד החדשה, אודי מציינת 20 שנה מאז שהציגה את ה-A6 אולרוד הראשונה כגרסה עם יכולות שטח ל-A6 אוונט.

 

מעבר לעיצוב השונה לפגושים והחישוקים המעניק לדגם את המראה הקשוח שלו, אודי A6 אולרוד מבדיל עצמו משאר גרסאות ה-A6 בקפיצי אוויר המאפשרים למרכב טווח תנועה של 60 מ"מ כאשר לנהג בחירה מבין 4 מצבים: הנמכה של 15 מ"מ לנסיעה במהירויות גבוהות - אוטומטי במהירויות מעל 120 קמ"ש, גובה נורמלי עם מרווח גחון של 139 מ"מ, גובה ביניים עם הגבהה של 30 מ"מ - מהירות הנסיעה מוגבלת במצב זה ל-80 קמ"ש ומצב שטח עם הגבהה של 45 מ"מ - במצב זה מרווח הגחון עומד על 184 מ"מ ומהירות הנסיעה מוגבלת ל-35 קמ"ש. המרכב מונמך אוטומטית אם הנהג עובר את המהירות המותרת לכל מצב.

 

2019 אודי A6 אולרוד החדשה
מתלי אוויר המאפשרים שינוי גובה מרכב ב-60 מילימטר.

מעבר להגבהת המרכב וכמובן למערכת ההנעה הכפולה המאפשרות לדגם נסיעה בשטח קל, אודי התקינה בדגם גם בקרת ירידה במדרון המאפשרת לנהג לבחור כל מהירות בין 3-20 קמ"ש. המערכת שולטת על הבלמים בכל גלגל בנפרד כדי לשמור על המהירות שנקבעה. מערכת נוספת נועדה להתריע לנהג על סכנת התהפכות בשיפועי צד, המערכת מציגה לנהג את זווית השיפוע בצג מערכת ה-MMI ומשמיעה התראה כאשר הרכב בסכנת התהפכות. בנוסף, מערכות הבקרה האלקטרוניות השונות, כגון בקרת היציבות, הותאמו לנהיגת בשטח.

 

2019 אודי A6 אולרוד החדשה
מנוע 3.0 ליטר V6 דיזל לאירופה.

בשוק האירופאי, אודי A6 אולרוד החדש ישווק עם מנועי דיזל בלבד, מנוע 3.0 ליטר V6 TDI בשלוש גרסאות הספק: דגם הבסיס TDI 45 מציע 231 כ"ס ו-51 קמ"ש ונתון 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות, דגם הביניים TDI 50 מציע 286 כ"ס ו-63.2 קג"מ ונתון 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות והדגם הבכיר TDI 55 מציע 350 כ"ס ו-71.3 קג"מ ונתון 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות.

 

כל המנועים מצוידים במערכת מיקרו היברידית 48V ומשודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו'. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את העברת הכוח באמצעות דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית (sport differential) המחלק באופן רציף את הכוח בין הגלגלים מאחור בהתאם למצב האחיזה. הדגם מצויד כסטנדרט במערכת היגוי פרוגרסיבית הכולל היגוי אחורי - עד 60 קמ"ש הגלגלים האחוריים פונים עד 5 מעלות נגד כיוון הגלגלים הקדמיים ומעל למהירות זו, הגלגלים פונים בשתי מעלות עם כיוון הגלגלים הקדמיים.

 

אודי A6 אולרוד החדשה
אודי A6 אולרוד החדשה.

הדגם מצויד כסטנדרט בחישוקי "18 עם צמיגים במידות של 225/55, לקוחות שיצרו בכך יוכלו לשדרג עד לחישוקי "21. למעט אופציות ייחודיות לגימור בתא הנוסעים, תא הנוסעים זהה כמובן למוכר לנו מה-A6 החדשה והוא כולל שילוש של שלושה מסכים - "12.3 עבור לוח המחוונים, "10.1 מרכזי עבור מערכת ה-MMI ומסך תחתון בגודל של "8.6 המאפשר שליטה על בקרת האקלים ומשמש גם כמשטח זיהוי טקסט.

 

אודי A6 אולרוד החדשה
אל תצפו לפגוש את הדגם בישראל.

רשימות האבזור הסטנדרטי או האופציונאלי ארוכות למדי, בין היתר נוכל למצוא בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 19 רמקולים, חלון גג פנורמי, מושבי ספורט עם מגוון אפשרויות ריפוד, פרופיל נהג המאפשר לכל נהג לשמור עד 400 העדפות שונות וכמובן מבחר גדול של מערכות בטיחות מתקדמות.

לציון 20 שנות אולרוד, אודי תשווק גרסת 20 שנה מיוחדת (20 years allroad) עם שלושה צבעים ייחודיים לבחירה, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי, מושבי ספורט בריפוד עור שחור משולב באלקנטרה, גימור אלומיניום ייחודי בתא הנוסעים ובסף הדלתות ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.