בשנת 2014 ד"ר אסף פורמוזה הקים את הסטארטאפ סיטי טרנספורמר לפיתוח אמצעי תחבורה אישיים עירוניים ולאחר מספר דגמי אב טיפוס החברה הציגה הבוקר בבכורה עולמית את הרכב החשמלי העירוני CT1 שהוא למעשה הגרסה השביעית של הדגם וגם זו שתיכנס לייצור המוני. החברה החלה כעת במכירה מוקדמת של הדגם כאשר 2000 יחידות מהדגם מיועדות לשוק הישראל במחיר מוערך של 45,000 שקל (לפני מיסים) ומכוניות ראשונות צפויות לעלות על כבישי ישראל בשנת 2023.
מה שהופך את הסיטי טרנספורמר CT1 לייחודית במיוחד לעומת דגמים מתחרים דומים, כגון רנו טוויזי, הוא האפשרות להגדיל את מפסק הגלגלים מלפנים ומאחור מרוחב של 1.0 מטר ל-1.4 מטר, דבר שמאפשר לדגם להשיג מצד אחד יציבות גובה בנסיעה בכביש בינעירוני, הדגם מוגבל למהירות מרבית של 90 קמ"ש, ומהצד השני כושר תמרון עירוני הדומה לזה של אופנוע וכן יכולת חנייה של דגם אחד לצד השני ובנציב למדרכה בזכות אורך קצר של 2.49 מטר בלבד.
לרכב שני מושבים, האחד אחרי השני, כאשר את המושב האחורי ניתן גם להסיר לחלוטין ולקבל נפח תא מטען של 1000 ליטרים. בזכות דלתות מספריים הנפתחות כלפי מעלה ניתן לחנות גם במקומות צרים במיוחד ועדיין לצאת בנוחות מהרכב. כנראה בגלל העבודה שהדגם פותח בישראל החמה הדגם מצויד באופן לא שגרתי לסגמנט במערכת בקרת אקלים ובזכות תא הנוסעים הסגור הדגם מתאים לשימוש בכל מזג אוויר.
הסיטי טרנספורמר CT1 מצויד במערכת הנעה חשמלית עם סוללה בקיבולת של 16kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 160 ק"מ או 120 ק"מ בשימוש מלא במזגן. טעינה מלאה של הסוללה במטען ביתי דורשת המתנה של כ-5 שעות, טעינה מהירה של עד 80% מקיבולת הסוללה אפשרית בזמן של 30 דקות.
הייצור של הדגם ייעשה באירופה (גרמניה), שהיא כמובן שוק היעד העיקרי של הדגם ולמרות שלא מדובר ברכב שאתם אמורים לבלות בו זמן רב הוא מצויד בכל מה שאפשר לצפות לא מרכב מודרני, כולל לוח מחוונים דיגיטלי, פתיחה חשמלית לחלונות הצד, מערכת מולטימדיה, דיבורית BT, שקעי טעינה ועוד.
החברה מתכננת להעביר את הדגם תקינה אירופאית מלאה עד לסוף השנה תחת ההגדרה של אופנוע 4 גלגלים. חשיפה ראשונה לקהל היעד האירופי תערך בחודש הבא במסגרת תערוכת מינכן IAA.