קאדילק חושפת את גרסת הביצועים ל-CTS שבחרטומה מוצב מנוע בהספק של 640 כ"ס, הרבה מעל המתחרה הישירה ב.מ.וו M5.
עם 640 כ"ס, קאדילק CTS-V החדשה היא לא רק הקאדילק החזקה ביותר אי פעם בייצור סדרתי, היא מאפילה על המתחרות הישירות שלה, M5 עם 560 כ"ס או E63 AMG עם 585 כ"ס.
את ההספק האדיר הזה מייצר מנוע LT4 V8 בנפח של 6.2 ליטר הנעזר במגדש-על. גם נתון המומנט הוא מהסוג המרשים עם 87.1 קג"מ, זאת לעומת "רק" 69.7 קג"מ של ה-M5 המופקים ממנוע V8 טווין-טורבו בנפח של 4.4 ליטר.
הכוח אל הגלגלים האחוריים, עובר ב-CTS-V דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' עם מנופי תפעול מגלגל ההגה. יחידת ההנעה הזו מספיקה לפי קאדילק לספק ביצועים של 3.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של לא פחות מ-322 קמ"ש.
יחידת ההנעה הזו לא באה לפצות על משקל עודף מול המתחרות, למעשה קאדילק CTS-V החדשה קלה יותר בכ-65 ק"ג מה-M5 ורושמת על המאזניים משקל של 1,880 ק"ג בלבד. לפי קאדילק, הפלטפורמה של הדגם בעלת התנגדות לפיתול הגדולה ב-25% לעומת הדגם הרגיל.
כמו בקורבט החדשה, גם כאן נמצא דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ובולמים אדפטיביים (Magnetic Ride) הנשלטים דרך בורר מצבי נהיגה בעל 4 מצבים שונים והשולט גם על מערכת בקרת היציבות, תיבת ההילוכים, המנוע ותגבור ההיגוי. הדגם מצויד כסטנדרט בבלמי ברמבו המותקנים מאחורי חישוקי "19 שעוצבו במיוחד עבור הדגם.
בתא הנוסעים, הנהג יניח את ישבנו על מושבי ספורט של ריקארו וגימור קרבון ואלקנטרה ברחבי תא הנוסעים ישלימו את התחושה הספורטיבית עוד לפני ההתנעה. קאדילק תציג את ה-CTS-V החדשה בתערוכת דטרויט בחודש הבא לצידה של קאדילק ATS-V החדשה שנחשפה בחודש שעבר.