אודי R8 המחודשת זוכה למנוע V10 משופר, עם הספק מרבי של עד 620 כ״ס, יחד עיצוב אגרסיבי יותר ושדרוגים נוספים.
כשלוש שנים וחצי לאחר שהציגה את הדור השני של ה- R8, אודי מעניקה לדגמי 2019 של מכונית הספורט שלה, קופה וספיידר הפתוחה, מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודן, שדרוג היכולות הדינאמיות בהשראת גרסאות המסלול של הדגם ומנוע V10 בשתי גרסאות הספק חזקות יותר.
וויזואלית, אודי העניקה לדגם מראה מודרני, חד ומלוטש יותר באמצעות עיצוב מחדש של הפגוש הקדמי, המעניק לדגם מראה רחב ואגרסיבי יותר, עיצוב מחדש לפגוש האחורי עם גריל לכל רוחב הפגוש וצמד יציאות מפלט מוגזמות בגודלן.
בנוסף נוכל למצוא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים - בדגלים של ״19 או ״20, כונסי אוויר גדולים יותר בצידי הרכב ורוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שלושה חבילות עיצוב המעניקות מראה שונה לפגוש הקדמי, הדיפיוזר האחורי וחצאיות הצד. למבחר הצבעים נוספו שני צבעים חדשים (המופיעים בתמונות).
מנוע ה-5.2 ליטר V10 האטמוספרי של הדגם זכה למספר שדרוגים אשר העלו את ההספק המרבי מ-540 כ״ס ל-570 כ״ס ואת המומנט המרבי ב-1.3 קג״מ ל-56.3 קג״מ. הגרסה הבכירה של ה-R8, הנקראת מעתה R10 V10 Performance במקום R10 V10 Plus, מציעה כעת הספק מרבי של 620 כ״ס במקום 610 כ״ס בדגם היוצא ומומנט מרבי העומד כעת על 57.6 קג״מ.
עם המנוע המשופר, המשודך לתיבת 7 הילוכים S-tronic והנעה כפולה קוואטרו, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 3.4 שניות (3.5 שניות בספיידר) בדגם הרגיל או 3.1 שניות (3.2 שניות בספיידר) בדגם ה-Performance הבכיר. שיפור של 0.1 שניות לעומת הדגם היוצא.
למנוע המשודרג התווסף מסנן חלקיקים למנועי בנזין, אשר יחד עם מספר שדרוגים נוספים למרכב מאפשרים לדגם לעמוד בתקן WLTP החדש.
בנוסף למנוע המשודרג, אודי עדכנה את כיול המתלים וההיגוי בדגם ומבטיחה ניהוג חד יותר ומדויק יותר ומשוב משופר לנהג. יכולות הבלימה של הדגם שודרגו באמצעות עדכון למערכת ה-ABS, קיצור מרחק הבלימה מ-100 קמ״ש לעמידה ב-1.5 מטר ומ-200 קמ״ש לעמידה ב-5 מטר. לבורר מצבי הנהיגה נוספו שלושה מצבים חדשים, יבש, רטוב ושלג.
אודי תחל לשווק את ה-R8 המחודשת ברבעון הראשון של 2019.