מגאן RS החדשה יוצאת לדרך באירופה. מנוע ה-1.8 טורבו 280 כ"ס החדש מסוגל להאיץ את הדגם ל-100 קמ"ש בזמן של 5.8 שניות.
לאחר שחשפה את המגאן RS החדשה בתערוכת פרנקפורט האחרונה (ספטמבר 2017), רנו חושפת כעת את נתוני הביצועים של הדגם לקראת תחילת השיווק בשוק הבית הצרפתי, ובהמשך החודש בשאר מדינות אירופה.
בחזיתה של המגאן ספורט החדשה ניצב מנוע 1.8 ליטר טורבו, אשר פותח במקור עבור מכונית הספורט אלפיין A110 החדשה, עם הספק מרבי של 280 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 39.7 קג"מ בין 2,400-5,000 סל"ד. לקראת סוף 2018, רנו תציג גרסת טרופי קיצונית יותר לדגם עם 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ.
המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ולראשונה לקוחות הדגם יוכלו לבחור באופציה אוטו' עם תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים. נתון התאוצה 0-100 קמ"ש בדגם עומד על 5.8 שניות, נתון זהה לסיוויק טייפ R החדשה לה מנוע 2.0 טורבו עם 320 כ"ס.
עם השקת הדגם הוא יהיה זמין עם תיבת הילוכים EDC בלבד, תיבת הילוכים ידנית תהיה זמינה רק החל מחודש אפריל הקרוב. מחירו של הדגם בצרפת יעמוד על החל מ-37,600 אירו עבור הדגם הידני ו-39,400 עבור דגם EDC, מחיר במציב את הדגם בדיוק מול הגולף GTI עם חביל הביצועים (245 כ"ס, 6.2 שניות ודיפרנציאל מוגבל החלקה). כמו בדגם היוצא, לקוחות הדגם יוכלו לשדרג לשלדת CUP מחוזקת, בתוספת של 1,500 אירו בצרפת, עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני ומערכת בלימה של ברמבו (זמין בדגם EDC רק החל מספטמבר 2018).
החידוש המשמעותי ביותר במגאן RS החדשה, מעבר למנוע החדש לחלוטין, הוא המעבר לשימוש במערכת היגוי לכל הגלגלים 4Control, האמורה להעניק לדגם ניהוג חד במהירויות נמוכות ויציבות כיוונית גבוהה במהירויות גבוהות.