יונדאי i20 המחודשת זוכה לראשונה לתיבת 7 הילוכים DCT המשודכת למנוע 1.0 טורבו 100 כ"ס, המחליף את מנוע ה-1.4 ליטר של הדגם. בנוסף נמצא מערכות בטיחות מתקדמות ועיצוב חיצוני מעודכן.
יונדאי חושפת היום (ד') את ה-i20 המחודשת, מתיחת פנים לסופרמיני האירופאית של החברה. השינויים העיקריים בדגמי 2018 המחודשים של ה-i20 הם עיצוב חיצוני מעודכן, תיבת 7 הילוכים DCT למנוע ה-1.0 ליטר טורבו של הדגם ותוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות.
וויזואלית, השינויים בדגם קלים ומסתכמים בפגוש קדמי חדש הנושא את הגריל העדכני של יונדאי, יחד עם עדכון לפנסים הראשיים ולתאורת היום LED שבהם. בנוסף נמצא עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים מאחור ועיצוב חדש לפגוש האחורי. עם מתיחת הפנים לדגם יונדאי הוסיפה אופציה לצבע דו גווני (גג בשחור מבריק) וכן עיצבה מחדש את חישוקי הגלגלים בגדלים של "15 או "16.
בתחום ההנעה, יונדאי מציעה לראשונה את ה-i20 עם תיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים אשר מוצמדת לראונשה אל מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בגרסת ה-100 כ"ס ו-17.5 קג"מ. מנוע זה מוצע גם בגרסת 120 כ"ס, אך עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד - כמו בדגם היוצא. בנוסף למנועים אלו יונדאי תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 1.2 ליטר האטמוספרי בשני הספקים של 75 או 84 כ"ס ועם תיבת 5 הילוכים ידנית. עבור השוק האירופאי לפחות, מנוע ה-1.4 ליטר 100 כ"ס המוכר לנו מהדגם הנוכחי יוצא מההיצע. מנוע ה-1.0 T-GDI מצויד במסנן חלקיקים למנועי בנזין וכל המנועים עומדים כעת בתקן אירו 6d העתידי.
דגמי 2018 המחודשים של ה-i20 זוכים להשתדרג במערכות בטיחות מתקדמות אשר נעדרו מהדגם הנוכחי. מבין המערכות השונות ניתן למצוא בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת בלימה אוטונומית מבוססת מצלמה לעיר ומחוצה לה, בקרת ערנות נהג ותמיכה באור גבוה אוטומטי.
השינוי המשמעותי ביותר בתא הנוסעים, שנותר כמעט ללא כל שינוי, הוא תוספת של מערכת מולטימדיה חדשה התומכת בהרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.