חטיבת הביצועים של וולוו, פולסטאר, מעדכנת את דגמי ה-S60 וה-V60 פולסטאר עם מנוע 2.0 טורבו 367 כ"ס והפעם, הדגם הדגם ישווק גם כאן בישראל.
פולסטאר, חטיבת הביצועים של וולוו, חושפת את דגמי 2016 המעודכנים של ה-S60 וה-V60 פולסטאר עם יותר כוח, תיבת הילוכים חדשה ושיפורים נוספים.
דגמי הפולסטאר של ה-S60 וה-V60 הוצגו לראשונה בשנת 2013, אך עד עתה הם שווקו ב-13 מדינות בלבד ובקצב ייצור של 750 יחידות בשנה בלבד. הפעם, וולוו תשווק אותם ב-47 מדינות – כולל ישראל - ובקצב ייצור שנתי של 1500 יחידות.
החידוש העיקרי בדגם הוא החלפת מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו של הדגם היוצא במנוע 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים החדש של וולוו המצויד במגדש טורבו ומגדש-על. ההספק המרבי עם המנוע החדש עומד על 367 כ"ס והמומנט המרבי על 47.9 קג"מ, תוספת של 17 כ"ס להספק המרבי אך הפחתה של 3.0 קג"מ מהמומנט המרבי. המנוע החדש אפשר לדגם להשיל ממשקלו כ-20 ק"ג (1,750 ק"ג ל-S60).
את תיבת השישה הילוכים אוטו' של הדגם היוצא מחליפה תיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה משופרת. העדכון הזה מאפשר ל- S60 פולסטאר להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות, סיפור של 0.2 שניות לעומת הדגם היוצא, ו-4.8 שניות בגרסת הסטיישן V60.
בנוסף ליחידת ההנעה החדשה, פולסטאר התקינה מערכת בלימה משודרגת, מערכת ההיגוי עברה כיול מחדש וכך גם המתלים הנשענים כמו בדגם היוצא על בולמי אוהלינס.