עם 400 כ"ס ונתון תאוצה של 3.7 שניות 0-100 קמ"ש, אודי TT RS מוכנה לקרב מול מרצדס SLC וב.מ.וו Z4.
אודי בחרה בתערוכת בייג'ין בכדי לחשוף את דגמי ה- TT RS החדשים, קופה ורודסטר. בליבה של ה- TT RS הדשה ניצבת גרסה משופרת של מנוע ה-2.5 ליטר חמישה צילינדרים טורבו של הדגם היוצא, כולל בלוק מנוע חדש העשוי אלומיניום במקום פלדה בדגם כך שהמנוע המחודש קל יותר ב-10 ק”ג.
המנוע החדש מייצר בדגם הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ בטווח של 1,700-5,850 סל"ד. מדובר בשיפור של 60 כ"ס ו-3 קג"מ לעומת המנוע היוצא.
עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים S-tronic והנעת קוואטרו כפולה, זה מספיק בכדי להאיץ את ה- TT RS קופה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ואת דגם הרודסטר, הכבד יותר, ב-3.9 שניות. מדובר מספרים מרשימים במיוחד (ועוד לפני גרסת PLUS כוחנית), מרצדס SLC 43 החדשה לדוגמה, עם הספק מרבי של 367 כ”ס, זקוקה ל-4.7 שניות בכדי להאיץ ל-100 קמ”ש. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש עם מגביל מהירות, לקוחות יוכלו לבחור להעלות את ההגבלה ל-280 קמ"ש.
דגמי ה- RS של ה-TT כוללים מתלים בכיול קשיח יותר עם הנמכת מרכב של 10 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים, כאופציה ניתן לבחור בבולמים אדפטיביים. כסטנדרט הדגם מצויד בחישוקי "19 וצלחות בילום קדמיות בקוטר של 370 מ"מ, כאופציה ניתן לשדרג לחישוקי "20 וצלחות בילום קרבון-קרמיות.
אודי TT RS זכתה לשלל עדכונים עיצוביים המעניקים לדגם מראה ספורטיבי ו"קרבי" יותר, גם האווירה בתא הנוסעים ספורטיבית יותר עם תפירה בחוט אדום במושבים, על גלגל ההגה, מוט ההילוכים ועוד, טבעות קישוט בצבע אדום מסביב ליציאות המיזוג (לבחירת הרוכשים), דוושות אלומיניום, גלגל הגה בציפוי אלקנטרה, גימור בדפוס קרבון ועוד. תאורה ראשית בטכנולוגיית LED תוצע כסטנדרט בדגם, כאופציה ניתן להוסיף תאורת Matrix OLED המתקדמת של אודי.