מרצדס SLC החדשה היא מתיחת הפנים למרצדס SLK. דגם ה-AMG המחודש מצויד במנוע V6 טווין טורבו חדש בהספק של 367 כ"ס.
מרצדס מסירה את הלוט מעל מתיחת הפנים ל-SLK שגם זוכה בנוסף לשם חדש - מרצדס SLC, זאת בהתאם לאסטרטגיית שמות הדגמים החדשה של מרצדס. מרצדס SLC היא המתחרה של מרצדס לאודי TT רודסטר ול-ב.מ.וו Z4.
מרצדס SLC החדשה, שתוצג בחודש הבא בתערוכת דטרויט 2016, זוכה מעבר לעיצוב המיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של מרצדס גם בגג נפתח חדש, תאורת LED אדפטיבית כאופציה, מנוע 1.6 טורבו עבור דגם הבסיס ומנוע V6 טורבו חדש עבור גרסת הקצה של הדגם SLC 43 AMG.
בתא הנוסעים של הדגם, מרצדס עדכנה את לוח המחוונים, התקינה גלגל הגה חדש ומערכת מולטימדיה COMAND עדכנית יותר אך עם מסך מרכזי קטן יחסית ואת הכל עוטף גימור משודרג ויותר שילובי צבעים אפשריים לבחירת הרוכשים. הגג המחודש ניתן כעת לפתיחה עד למהירות של 40 קמ"ש (מהירות גבוהה יחסית לגג קשיח) והוא כולל מעתה מחיצה אוטו' בתא המטען.
גרסת העל היוצאת של הדגם, SLK 55 AMG, תיקרא מעתה SLC 43 AMG ובמקום מנוע ה-5.5 ליטר V8 האטמוספרי מותקן כעת בחזית מנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו חדש בהספק מרבי של 367 כ"ס, כ-54 כ"ס פחות מהדגם היוצא, ומומנט מרבי של 53 קג"מ בין 2,000-4,200 סל"ד, תוספת של 2 קג"מ לעומת המנוע היוצא.
את תיבת השבעה הילוכים אוטו' של הדגם, מחליפה כעת, בכל גרסאות הדגם, תיבת התשעה הילוכים 9G-TRONIC החדשה של מרצדס הכוללת 4 מצבי נהיגה לבחירת הנהג: נוחות, ספורט, ספורט פלוס וחיסכון (ECO). עם המנוע החדש והתיבה החדשה, ה- SLC 43 AMG נזקקת ל-4.7 שניות בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש, 0.1 שניות יותר מהדגם היוצא. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 12.8 ק"מ לליטר.
עם מתיחת הפנים לדגם, מרצדס מוסיפה גרסת בסיס חדשה, SLC 180, המצוידת במנוע ה-1.6 ליטר טורבו, המוכר משאר דגמי מרצדס, בהספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 9 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות (8.1 שניות עם תיבה אוטו'). צריכת הדלק עומדת על 17.85 ק"מ לליטר.
גרסאות נוספות של הדגם הן SLC 200 עם מנוע 2.0 טורבו 184 כ"ס המוצעת גם כן עם תיבה ידנית, SLC 300 עם מנוע 2.0 טורבו 245 כ"ס עם תיבה אוטו' בלבד ו-SLC 250d עם מנוע 2.1 טורבו דיזל 200 כ"ס ו-51.0 קג"מ.