כלמוביל מרצדס משיקה דגם ראשון מדגמי AMG GT המחודשים, שהוצגו עוד בסוף 2018, וזו לא אחרת מגרסת הקצה המוגבלת של הדגם מכוונת המסלול, AMG GT R PRO המשווקת במחיר של 2.4 מיליון שקל.
בחזיתה של ה- AMG GT R PRO נמצא את אתו מנוע של דגם AMG GT R, מנוע V8 בי-טורבו בנפח של 4.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 585 כ"ס ב-6,250 סל"ד ומומנט מרבי של 71 קג"מ המתקבל בין 2,100-5,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים AMG SPEEDSHIFT 7G-DCT המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים.
כל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ולמהירות מרבית של 318 קמ"ש. כאמור, המהות של דגם ה-PRO הוא נהיגת מסלול ולכן הוא זכה לשלל עזרים מדגמי המרוצים GT4 ו- GT3 של מרצדס AMG.
זה כולל עזרים אווירודינמיים שונים שאת חלקם אתם יכולים לראות בעיצוב החיצוני של הפגוש הקדמי או הכנף האחורית הגדולה וחלקם נמצאת בתחתית המרכב (AIRPANEL אקטיבי), זה ממשיך להפחתת משקל באמצעות שימוש נרחב בקרבון עבור חלקי מרכב שונים, חישוקי "19 ו-"20 מאחור קלים במיוחד, מערכת היגוי אחורית אקטיבית, כיול אגרסיבי למתלים, מערכת בלימה עם צלחות בילום קרמיות, חיזוקי שלדה שונים כולל התקנה של קשת התהפכות ועוד ועוד.
בתא הנוסעים נמצא מושבי באקט סופר אוחזים ודקים עם גב קרבון קל משקל ואופציה לחגורות עם 4 נקודות עיגון להידוק מרבי של הנהג למושב, גלגל הגה AMG הכולל כפתורי שליטה מהירה על בקרת היציבות, בורר מצבי הנהיגה ועוד ובמרכז הקונסולה ישנו כפתור ייעודי לניתוק מהיר ומלא של בקרת האחיזה. תא הנוסעים עטוף כולו בשילוב של עור ואלקטנרה וזכה לשדרוג טכנולוגי מקיף עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 הכולל כמובן תצוגה ייעודית לרכב מסלול, מערכת מולטימדיה חדשה "10.25 ומערכת שמע של Burmester שתאפשר לכם להנות ממוזיקה שונה מזו של מערכת הפליטה בדרך למסלול.
הדגם מאפשר ביטול מלא של כל העזרים האלקטרוניים לנהיגת מסלול טהורה, אך על הכביש בציבורי תוכלו להעזר במגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה (Active Lane (Keeping Assis, מערכת ה-Pre-Safe המזהה מראש מצבי חירום, מערכת היגוי אחורי , 8 כריות אוויר ועוד. 2020 מרצדס AMG GT R PRO - מפרט טכני להורדה.