לקסוס בפרסומת חדשה, תולה את 5 דגמי החברה על מנוף.
לפרסומאים דרכים משונות להציג רעיונות וקונספט. בלקסוס בחרו להציג את המרדף לשלמות בכל שתלו על מנוף את 5 דגמי החברהEX LS GS RX IS. כאשר בביטחון מוחלת בשלמות, העמידו מתחתן את פסגת ההיצע LEXUS LFA.
מה עומד מאחרי הרעיון לתלות 5 מדגמי החברה על מנוף? לקסוס משתמשת בסיסמה "המרדף לשלמות" ובלקסוס רצו להציג עד לאן הם הגיעו עם המרדף הזה באמצעות הצגת החוזק של השלדות שלהם. בלקסוס אומרים: “פחדנו שאנשים יחשבו שזה לא אפשרי כך שהזמנו מהנדסים בכדי שיצפו בהכנת הסרטון". לקסוס צרפה סרטון מאחורי הקלעים להוכיח שלא נעשה כן שום טריק קולנועי.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/QLEwAh4ibKI?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/fB8zdWnPhhc?rel=0{/iframe}