שבע שנים לאחר שהציגה את הזואי, המכונית החשמלית הנמכרת ביותר באירופה, רנו חושפת את הדור השני של הדגם שהוא אולי לא דגם חדש לחלוטין, אך הוא זכה למתיחת פנים מקיפה במיוחד ובעיקר, למערכת הנעה חשמלית משודרגת המציעה טווח נסיעה גדול יותר של 390 ק"מ בתקן WLTP.
את סוללת ה-41kWh של הדגם היוצא, מחליפה כעת סוללת ליתיום-יון חדשה בקיבולת גדולה משמעותית של 52kWh המעניקה לדגם טווח נסיעה חשמלי של 390 ק"מ בתקן WLTP, זאת לעומת 300 ק"מ בדגם היוצא. הסוללה החדשה מאפשרת טעינה במטען DC מהיר בהספק של עד 50kW המאפשר בטעינה של חצי שעה להשיג טווח נסיעה נוסף של 145 ק"מ.
טעינה בעמדת טעינה ייעודית בהספק של 22kW למשך שעה תוסיף טווח נסיעה של 126 ק"מ. טעינה מלאה 0-100 אחוז ממטען ביתי פשוט בהספק של 7kW דורשת המתנה של 9 שעות ו-25 דקות. מערכת רגנרציה חדשה, חזקה ויעילה יותר, תאפשר נהיגה באמצעות דוושה אחת בלבד ברוב מצב הנהיגה.
שדרוג נוסף שנמצא הוא במנוע R135 החשמלי שרנו התקינה בדגם, מנוע המייצר הספק מרבי של 135 כ"ס ומומנט מרבי של 25 קג"מ, שדרוג לעומת מנוע R110 של דגמי הבסיס עם 110 כ"ס ו-22.4. המנוע החדש מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש בזמן של 10 שניות ומהירות מרבית של 140 קמ"ש, שדרוג מה-13.2 שניות וה-135 קמ״ש של דגמי R110.
מעבר למערכת ההנעה החשמלית החדשה אנחנו פוגשים עיצוב מוכר אך מודרני יותר למראה עם עיצוב חדש לפנסים, פגושים, חישוקי הגלגלים ועוד. בתא הנוסעים אנחנו פוגשים שדרוג משמעותי יותר עם עיצוב חדש ומודרני יותר ובעיקר, שדרוג משמעותי באיכות החומרים יחד עם גלגל הגה חדש, מולטימדיה "9.3 חדשה ולוח מחוונים "10 חדש - אבזור שנלקח ישירות מהקליאו החדשה.
עם השדרוג הטכנולוגי של תא הנוסעים, רוכשי הדגם יוכלו לשלוט בפונקציות מסוימות באמצעות המכשיר הסלולרי, כגון הפעלה מוקדמת של המיזוג או פתיחה מרחוק של הרכב וכמובן, ניהול מרחוק של הטעינה.
הזואי הייתה עד לא מזמן הסופרמיני/עירונית החשמלית היחידה, אך כיום היא כבר ממש לא לבד עם הגעתן, לדוגמה, של פיג'ו 208-e החשמלית והקורסה e החשמלית או סקודה סיטיגו iV החשמלית.