במקום בו בדרך כלל מנסים לנהוג כמה שיותר מהר, בטויוטה ניסו לנהוג כמה שיותר חסכוני.
מסלול הנורברגרינג הגרמני הוא המקום בו בדרך כלל יצרני רכב מנסים להשיג את זמן ההקפה המהיר ביותר ולהחזיק באיזה שיא מסלול לקטגוריה מסוימת, בטויוטה מהצד השני, ניסו להשיג שיא מסוג אחר לחלוטין – צריכת הדלק הנמוכה ביותר להקפה אחת של המסלול, שיא שלמעשה לא היה קיים עד היום.
טויוטה לקחה למסלול המפורסם, שאורכו עומד על כ-20.8 ק"מ, את הפריוס פלאג-אין הנטענת, מכונית המציעה טווח נסיעה חשמלי של כ-25 ק"מ וצריכת דלק משולבת (במצב היברידי) של 25.6 ק"מ לליטר.
הנסיעה בוצעה ביום ציבורי של המסלול בו נהגים נוספים חלקו עם הפריוס את המסלול, לא בוצעו כל שינויים בדגם והמבחן בוצע בהתאם לחוקי המסלול, מהירות נסיעה מינימלית ממוצעת של 60 קמ"ש. בסיום ההקפה בזמן ארוך למדי של 20 דקות ו-59 שניות, הצוות של טויוטה הצליח להשיג צריכת דלק השווה לכ"חמש כפות של דלק" – 0.34 ליטר ל-100 ק"מ.