בשנת 2016 מותג היוקרה DS הציג את הקונספט DS E-TENSE, קונספט לרכב ספורט חשמלי עם 402 כ"ס, כעת, DS לוקחת את הקונספט הזה והופכת אותו לרכב-על חשמלי עם שני מנועים חשמליים, קדמי בהספק של 335 כ"ס ואחורי בהספק של 469 כ"ס, כך שההספק הכולל של הדגם עומד על 805 כ"ס.
על פיתוח מערכת ההנעה החשמלית של הדגם אחראית קבוצת הפורמולה E של DS. החברה תפרסם את נתוני הביצועים של הדגם כאשר היא תחל בניסויים של אב הטיפוס אך בחרה צופים כי לדגם יהיה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-2.0 שניות. הדגם לא יגיע לייצור אך הוא ישמש את המהנדסים של DS בפיתוח הדור הבא של מערכות ההנעה החשמליות של החברה.
החידוש המשמעותי יותר בדגם הוא בסוללה שפותחה עברו המאפשרת פריקה וטעינה בהספק של 600kW. בניגוד לרכב לכביש הציבורי, רכב מרוץ בולם בעצמה מלאה מאות פעמים במרוץ ולכן חשוב לנצל את האנרגיה הזו לטעינה חוזרת של הסוללה שגם מאפשר להתקין סוללה קטנה וקלה יותר. רגנרציה בהספק של 600kW זה משהו שלא פגשנו עד היום בשום רכב חשמלי, רק לשם ההשוואה, לפורשה טייקן מערכת רגנרציה המסוגלת להטעין את הסוללה בהספק של 275kW ולטסלה מודל 3 מערכת רגנרציה בהספק של 80kW בלבד, כך שבלימה רגנרטיבית המאפשרת טעינה של הסוללה בהספק של 600kW זה נתון חסר תקדים. לפי DS, לדגם אמנם יש גם מערכת בלימה הידראולית רגילה, אך הדגם כלל לא יצטרך לעשות בה שימוש.
הסוללה והמארז שלה, עם מעטפת מקרבון, פותחו במשותף עם חברת האנרגיה טוטאל (TotalEnergies) הצרפתית. מערכת הקירור של הסוללה עושה שימוש בנוזל ייעודי Quartz EV אותו חברת טוטאל פיתחה במיוחד עבור הדרישות הגבוהות של מערכת הנעה חשמלית - סדרת נוזלים מתקדמת עבור כל הרכיבים של מערכת הנעה חשמלית כגון המנוע, תיבת ההילוכים (תיבת הפחתה) קירור הסוללה ועוד.