כשנה וחצי לאחר שהציגה את הקנגו החדש, רנו מציגה כעת את הגרסה החשמלית המלאה החדשה של הדגם, קנגו E-TECH. להזכירכם, גם הדור הקודם של הקנגו שווק עם הנעה חשמלית, קנגו Z.E, ולמעשה הוא היה אחד מהרכבים המסחריים החשמליים הראשונים בעולם בשיווק מסחרי.
הקנגו E-TECH מצויד במערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי בהספק 120 כ"ס ומומנט מרבי של 25 קג"מ יחד עם סוללה בקיבלות של 45kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 285 ק"מ בתקן WLTP. לשם ההשוואה, סיטרואן e-Berlingo המתחרה מצויד במנוע חשמלי 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ וסוללה בקיבלות של 50kWh המאפשרת טווח נסיעה של 269 ק"מ.
את הסוללה ניתן להטעין באמצעות מטען מהיר DC בהספק של עד 80kw המאפשר תוספת של 170 ק"מ לטווח הנסיעה בזמן של 30 דקות. הדגם מצויד במטען פנימי תלת פאזי 11kW אותו ניתן לשדרג למטען פנימי 22kW המאפשר טעינה של 5% עד 80% בזמן של שעתיים וחצי. רנו מצמידה לסוללה אחריות מלאה של 8 שנים עד 160,000 ק"מ וכמובן שתחליף את הסוללה במידה והקיבלות שלה תרד למתחת ל-70%.
לרשות הנהג כפתור ECO המגביל את המהירות המרבית ל-110 קמ"ש ואת הספק המנוע ל-75 כ"ס בכדי להשיג חיסכון נוסף בצריכת האנרגיה. לנהג אפשרות בחירה מבין שלוש דרגות עצמה שונות למערכת הבלימה הרגנרטיבית, מינימלית (B1) לנסיעה בכביש המהיר בעיקר, רגילה (B2ׂ) המייצרת בלימה הדומה לעזיבת דוושת התאוצה ברכב בעירה פנימית ומרבית (B3) לנהיגה בפקקי תנועה או במדרון. רנו לא מציינת אם דרגה B3 מאפשרת נהיגה בדוושה אחת.
הקנגו E-TECH מוצג בשלב זה בגרסת הנוסעים, 5 מושבים, אך בהמשך הדגם ישווק גם בגרסה מסחרית סגורה. בדגם הנוסעים נמצא נפח תא מטען ענק של 850 ליטר אותו ניתן להגדיל לנפח של 2,500 ליטר. את שורת המושבים השנייה ניתן להזיז על מסילה (ייחודי לדגם החשמלי) לקפל או להסיר לחלוטין.
למעט עיצוב ייחודי לגריל הקדמי, העיצוב החיצוני זהה לשאר דגמי הקנגו, כך גם תא הנוסעים למעט האופציה לשדרג את הדגם עם לוח מחוונים דיגיטלי "10. כמובן שנמצא גם תצוגה ייעודית לדגם חשמלי במערכת המולטימדיה, הכוללת חיבור לאפליקציה המאפשרת שליטה מרחוק. לצד זה נמצא מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל כל מה שאפשר לצפות לו מרכב מודרני.