2020 יגואר F טייפ החדשה
יגואר F טייפ החדשה.
2020 יגואר F טייפ החדשה
יגואר F טייפ החדשה.

יגואר F-Type זוכה בדגמי 2020 המחודשים לעיצוב חדש, תא נוסעים טכנולוגי יותר ולמנועים מעודכנים בהספקים של עד 575 כ"ס.

 

כשש שנים לאחר שהוצגה לראשונה, יגואר מעניקה למכונית הספורט קופה/רודסטר שלה, יגואר F-Type, מתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מודרני ואגרסיבי יותר, שדרוג טכנולוגי מקיף לתא הנוסעים ומבחר של ארבעה מנועים מעודכנים, החל מ-2.0 ליטר עם 300 כ"ס ועד לדגם R קיצוני עם מנוע V8 בהספק של 575 כ"ס.

את עיצוב החזית מעורר המחלוקת, יגואר החליפה בעיצוב שונה וחדש לחלוטין, אולי סטנדרטי יותר ופחות יצירתי אך ללא ספק הולם יותר והמעניק לדגם מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר, גם בעזרת העיצוב החדש של מכסה המנוע. מאחור נמצא עיצוב חדש לפגוש המכיל 4 סופיות אגזוז בולטות יחד עם עיצוב מעודכן ומודרני יותר לפנסים מאחור. יש לציין כי הדגם שבתמונות הוא בגרסת R הבכירה והספורטיבית יותר, הדגמים החלשים יוצר מצוידים בפגוש אחורי שונה עם צמד סופיות אגזוז במרכז הפגוש.

 

יגואר F טייפ 2020 החדשה
גם בדגם רודסטר.

תא הנוסעים זכה למנה גדושה של טכנולוגיה, כולל לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מערכת מולטימדיה חדשה Touch Pro הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פלי ועדכונים OTA. בנוסף נמצא שדרוגים רבים לחומרים והגימור בתא הנוסעים.

 

מתחת למכסה המנוע נמצא כאמור מבחר של 4 מנועים, חלקם חדשים וחלקם מעודכנים. דגם הבסיס מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-96 קמ"ש של 5.4 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. מעל מנוע זה נמצא את מנוע ה-3.0 ליטר V6 מגדש-על המייצר כמו בדגם היוצא 380 כ"ס ו-46.9 קג"מ, דגם זה מצויד בנוסף בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכני.

 

2020 יגואר F TYPE החדשה
יגואר F טייפ R החדשה.

שתי הגרסאות הבכירות יותר מצוידות בגרסה מעודכנת של מנוע ה-5.0 ליטר V8 מגדש-על של הדגם היוצא. גרסת ה-V8 הבסיסית מציעה 450 כ"ס ו-59.1 קג"מ. גרסה זו מצוידת בדיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ולקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין הנעה אחורית או כפולה. עם מנוע זה לדגם נתון 0-96 קמ"ש של 4.4 שניות ומהירות מרבית ש285 קמ"ש.

 

2020 יגואר F TYPE החדשה תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים.

גרסת הקצה, F-Type R, כבר מציעה הספק מרבי מרשים של 575 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ - תוספת של 25 כ"ס ו-2 קג"מ לעומת הדגם היוצא. עם הנעה כפולה, המספקת לפי יגואר תחושה של רכב הנעה אחורית, זה מספיק לנתון 0-96 קמ"ש של 3.5 שניות ולמהירות מרבית של 300 קמ"ש. דגם ה-R זכה לשדרוגי מתלים רבים המספקים היגוי חד ומדויק יותר, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית והעברות הילוכים מהירות יותר של תיבת ה-8 הילוכים אוטומטית.

שני דגמי ה-V8 מצוידים בבולמים אדפטיביים ובהתנעה שקטה בכדי לא לעצבן את השכנים על הבוקר, באמצעות לחיצה עם כפתור ייעודי לפני ההתנעה. דגם ה-R זכה לכיול שונה למערכת בקרת היציבות והוא נשען כסטנדרט עם חישוקי "20.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.