יגואר F טייפ SVR היא הגרסה הקיצונית ביותר לדגם עם הספק מרבי של 575 כ"ס ונתון תאוצה של 3.6 שניות 0-100 קמ"ש.
מנוע 5.0 ליטר V8 עם מגדש-על והספק מרבי של 575 כ"ס, זה הלב המניע את גרסאות ה-SVR הקיצוניות של יגואר F טייפ – קופה או רודסטר. עם מומונט מרבי של 71.5 קג"מ, זה מספיק לדגם הקופה עם משקל של 1705 ק"ג (עם חבילת קרבון) להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות לרשום מהירות מרבית של 322 קמ"ש.
על משקל של 1,720 הגרסה חסרת הגג רושמת נתון תאוצה זהה אך מהירות מרבית נמוכה יותר של 314 קמ"ש. שני הדגמים מצוידים בתיבת 8 הילוכים אוטו' שהותאמה במיוחד לגרסאות ה-SVR והמעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים בלבד, נכון לעכשיו ללא אופציה להנעה אחורית כמו ב- F טייפ R שהיוותה עד עתה את הגרסה החזקה ביותר של הדגם עם 550 כ"ס.
בכדי לחסוך במשקל, יגואר התקינה בדגם מערכת פליטה מטיטניום שעזרה להפחית כ-16 ק"מ ממשקל הדגם ועם חבילת הקרבון האופציונלית המלאה הכוללת גג קרבון, כנף אחורית מקרבון, בלמים קרמיים וחלקים נוספים מקרבון, ניתן להפחית עד 50 ק"ג לעומת משקלה של ה- F טייפ R עם הנעה כפולה.
דגמי ה-SVR הן לא רק תוספת הספק של 25 כ"ס לעומת דגמי ה-R, הם כוללות בנוסף חבילה אווירודינמית להגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות, אופציה לצלחות בילום קרמיות, מערכת הנעה כפולה בכיול שונה, מוטות מייצבים עבים יותר וכן כיול שונה וקיצוני יותר למתלים ולהיגוי. הדגם מוצע כסטנדרט עם חישוקי ה-”20 הנועלים צמיגים במידות של 265/30 מלפנים ו-305/30 מאחור (פירלי P Zero).