קיה סיד 2015 החדשה נחתה בישראל עם עדכון קל לעיצוב ומנועים מעודכנים וחסכוניים יותר. תוצע במרכב האצ'בק, סטיישן (SW) ושלוש דלות בדגם פרו-סיד. המחירים לא השתנו.

2015 קיה סיד החדשה - מתיחת פנים
2015 קיה סיד החדשה - עדכון קל לעיצוב ומנועים בתקן יורו 6, חסכוניים ונקיים יותר.

בשקט בשקט, טלקאר, יבואנית קיה בישראל, החלה בחודש הנוכחי בשיווקה של קיה סיד 2015 החדשה (מתיחת פנים) בישראל. מדוע בשקט? אולי כי למעט עיצוב מעודכן קלות ומנועים בתקן יורו 6 חסכוניים יותר, אין שינוי משמעותי בדגם, כך גם בתחום המחירים שנשארו כפי שהיו. כמו בעבר, הסיד תשווק בכל תצורות המרכב של הדגם – חמש דלתות האצ'בק, סטיישן SW ושלוש דלתות בדגם הפרו-סיד. 

 

חיצונית, הסיד 2015 זכתה לגריל צר מודגש יותר ולעיצוב שונה במעט לפגוש הקדמי - בעיקר תיחום עבה ובולט בכרום לפנסי הערפל. הפנסים מאחור זכו לעדכון קל והם מבוססי תאורת LED וגם הפגוש מאחור זכה לעיצוב מחודש וספורטיבי יותר. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני. בתא הנוסעים, העדכון מסתכם בתוספת של מסגרת כרום ליציאות המיזוג ובגימור בשחור מבריק מסביב למערכת השמע.

 

בנוסף לכך, הסיד המחודשת זכתה לבידוד רעשים משופר ולכיול שונה להיגוי ולמתלים לטובת שיפור התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה. מערכות בטיחות מתקדמות שנוספו לדגם, לא משווקות בישראל.

 

2015 קיה סיד החדשה - תא הנוסעים
עדכון קל לגימור בתא הנוסעים ושיפור של בידוד הרעשים.

 

מנוע ה- 1.6 ליטר GDI של הדגם היוצא עודכן לתקן יורו 6 והוא מציע פליטת מזהמים נמוכה יותר וצריכת דלק חסכונית יותר. נתוני המנוע לא השתנו, 135 כ"ס ו-16.7 קג"מ, וכמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים DCT. מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל CDRi עודכן גם הוא לתקן יורו 6, גם הוא חסכוני ונקי יותר ובעל הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 30.0 קג"מ (28.0 קג"מ בדגם הידני) זאת לעומת 128 כ"ס ו-26.5 קג"מ בדגם היוצא. במקום תיבת 6 הילוכים אוטו', מנוע הדיזל המעודכן משודך כעת לתיבת השבעה הילוכים DCT החדשה של קיה.

 

צריכת הדלק המשולבת עם מנוע הבנזין עומדת על 16.95 ק"מ לליטר (16.4 ק"מ לליטר בדגם היוצא) ובדגם הדיזל על 22.7 ק"מ לליטר עם תיבת DCT-7 ו-25 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית (        18.1 ק"מ לליטר ו-24.4 ק"מ לליטר בדגם היוצא, בהתאמה).

 

גרסאות ה-GT ליין של הסיד המחודשת לא ישווקו בישראל (לפחות לא בשלב זה). גרסאות אלו מצוידות במנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDI החדש של קיה המשווק בשני הספקים של 100 כ"ס ו-120 כ"ס ועם מומנט מרבי של 17.5 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך כאופציה לתיבת השבעה הילוכים DCT החדשה של קיה. למנוע זה אין יתרון בתחום הביצועים נטו, סביר להניח שהוא נעים יותר לשימוש בנהיגה יום יומית בזכות המומנט הגבוה יותר והזמין בטווח רחב יותר של סל"ד, אך הוא חסכוני יותר בכ-15% לעומת מנוע ה-1.6 ליטר GDI.

 

מפרט טכני מלא: 2015 קיה סיד האצ'בק, 2015 קיה סיד סטיישן.

 

מחירים:

סיד האצ'בק 1.6 ליטר אוטו' EX – החל מ-129,990 שקל.

סיד SW סטיישן 1.6 ליטר אוטו' LX – החל מ-132,900 שקל.

פרו-סיד 1.6 ליטר אוטו' – החל מ-137,900 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.