קיה סיד סטיישן (SW) החדשה תוצע עם מנוע 1.6 ליטר GDI, תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים ותא מטען גדול במיוחד.
קיה כבר משווקת מזה מספר חודשים את הסיד החדשה באירופה וכעת בתערוכת פריז היא מציגה את גרסת הסטיישן של הדגם Sportswagon שתשוק בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2013 ביחד עם הסיד האצ'בק החדשה.
כמו כל דגמי קיה החדשים, גם הסיד סטיישן זוכה לשפת העיצוב העדכנית של קיה המתאפיינת בגריל "אף הנמר" הבולט. כמכונית המיועדת בעיקר עבור השוק האירופאי, היא מציגה עיצוב אלגנטי ואירופאי למהדרין, בניגוד לעיצוב "הצעקני" יותר בדגמים המיועדים לשוק האמריקאי.
קיה סיד SW סטיישן החדשה לשנת 2013, מציעה מידות דומות למדי להסיד SW הנוכחית עם אורך של 4505 מ"מ (15 מ”מ יותר מהדגם הנוכחי), רוחב של 1780 מ"מ (10 מ”מ-), גובה של 1485 מ"מ (40 מ"מ-) ובסיס גלגלים של 2650 מ"מ, שנותר זהה לדגם היוצא. נפח תא המטען עומד על 528 ליטר (לעומת 380 של הסיד האצ'בק) וגדל עד 1,110 ליטר (679 ליטר ו-1,642 ליטר עד התקרה).
קיה סיד סטיישן החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
קיה תשווק את הסיד סטיישן החדשה באירופה עם אותם מנועים של הסיד האצ'בק: שני מנועי בנזין 1.4 ליטר ו-1.6 ליטר ושני מנועי טורבו דיזל, 1.4 ליטר ו-1.6 ליטר. כל הנתונים עבור תיבת הילוכים ידנית בלבד.
מנועי הבנזין:
קיה סיד סטיישן 1.4: מנוע בנפח 1.4 ליטר בהספק של 100 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 14.0 קג"מ ב-4,200 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית בלבד ומספק ביצועים של 13.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. צריכת דלק: 15.4 ק"מ לליטר או 16.4 ק"מ לליטר מצב EcoDynamics (כפתור ECO).
קיה סיד סטיישן 1.6GDI: מנוע בנפח 1.6 ליטר עם הזרקת דלק ישירה בהספק של 135 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 16.75 קג"מ ב-4,850 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים DCT כפולת מצמדים ומספק ביצועים של 10.2 שניות ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. צריכת דלק: 15.87 ק"מ לליטר או 17.0 ק"מ לליטר מצב EcoDynamics ועם מערכת עצור/סע.
מנועי הדיזל:
קיה סיד סטיישן 1.4CDRi: מנוע טורבו דיזל בנפח 1.4 ליטר בהספק של 90 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ בין 1,500-2,750 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ומספק ביצועים של13.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. צריכת דלק:22.7 ק"מ לליטר או 23.8 ק"מ מצב EcoDynamics.
קיה סיד סטיישן 1.6CDRi גרסת 110: מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר בהספק של 110 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ בין 1,900-2,750 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' ומספק ביצועים של 11.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. צריכת דלק: 23.2 ק"מ לליטר או 23.8 ק"מ לליטר מצב EcoDynamics.
קיה סיד סטיישן 1.6CDRi גרסת 128: מנוע טורבו דיזל בנפח 1.4 ליטר בהספק של 128 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ בין 1,900-2,750 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' ומספק ביצועים של 11.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 193 קמ"ש. צריכת דלק: 23.2 ק"מ לליטר או 23.8 ק"מ לליטר מצב EcoDynamics.
בתא הנוסעים, ימצאו הרוכשים איכות חומרים גבוהה מבעבר, עם שפע של חומרים רכים למגע ואיכותיים למראה, ביחד עם שיפור כולל בבידוד הרעשים והפחתת הרעידות. כל הדגמים יהיו מצוידים במערכת Flex Steer המאפשרת בחירה בין 3 מצבי היגוי (עירוני-קל, רגיל, ספורט). בהתאם לרמת הגימור חלק מהדגמים יצועו עם מערכת חניה אוטו' (במקביל למדרכה בלבד).