כשנתיים לאחר שהשיקה את גרסאות ההנעה האחורית של מכונית הספורט R8, אודי מציגה את גרסאות הביצועים (performance) של דגמי ההנעה האחורית או בשמם המלא - אודי R8 V10 performance RWD. דגמי הפרפורמנס יחליפו את הגרסאות ששווקו עד עתה. מבין השיפורים השונים בדגמי הפרפורמנס, מנוע ה-5.2 ליטר V10 FSI האטמוספרי של הדגם זכה למספר שדרוגים כך שכעת הוא מייצר הספק מרבי של 570 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ, מדובר בתוספת של 30 כ"ס להספק המרבי ו-1 קג"מ למומנט.
למרות השיפור הקל בהספק, נתוני התאוצה 0-100 קמ"ש הרשמיים נותרו ללא שינוי על 3.7 שניות בדגם הקופה ו-3.8 שניות בדגם הספיידר, מה שכן השתנה היא המהירות המרבית עם 329 כ"ס ו-327 כ"ס בהתאמה, לעומת 320 קמ"ש ו-318 קמ"ש בדגם היוצא. הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר כבעבר דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ודיפרנציאל מוגבל החלקה.
לדגמי ההנעה האחורית של אודי R8 כיול ייעודי למתלים ובבחירה במצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מערכת בקרת היציבות תאפשר לנהג לבצע דריפט נשלט מבלי לוותר על מעטפת ההגנה של בקרת היציבות במקרי קיצון. לראשונה, דגמי ההנעה האחורית של אודי R8 זכו למערכת ההיגוי הדינמית של אודי המספקת משוב משופר ודיוק רב יותר.
חלוקת המשקל בדגם עומדת על 40:60 לטובת הציר האחורי כאשר משקל דגם הקופה עומד על 1590 ק"ג ומשקל דגם הספיידר עומד 1695 ק"מ. אם תבחרו בחישוקי "20 תזכו בצמיגים במידות של 245/30 מלפנים ו-305/30 מאחור, מאחוריהם תמצאו כסטנדרט מערכת בלימה בקוטר "18 מלפנים אותה ניתן לשדרג למערכת בלימה קרמית "19, המחייבת שימוש בחישוקי "20.