שברולט חושפת בתערוכת לוס אנג'לס קרוסאובר קומפקטי חדש למותג, שברולט טריילבלייזר (TRAILBLAZER) הממוקם בחברה בין הטראקס הקטן יותר לאקווינוקס הגדול יותר. שיווק הטרייל-בלייזר בישראל צפוי להתחיל במהלך 2020, אז הוא יתחרה מול דגמים כגון קיה סלטוס, מאזדה CX-30 ועוד.
שברולט העניקה לטרייל-בלייזר מראה של זקוף של רכב שטח והוא נושא אלמנטים עיצוביים אותם פגשנו ב-בלייזר הגדול והיקר משמעותית. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שלושה סגנונות עיצוב: סטנדרטי, RS במראה ספורטיבי ומראה של רכב שטח קשוח עם חבילת ACTIV המוסיפה חישוקי "17 בעיצוב ייחודי, מגלש קדמי ואחורי, עיצוב ייחודי לגריל הקדמי, בולמים שהותאמו לנסיעה בשטח וצמיגי 50:50 כביש-שטח. לשברולט טרייל-בלייזר אורך של 4.41 מטר, רוחב של 1.81 מטר, גובה של 1.63-1.66 מטר (תלוי בגרסה) ובסיס גלגלים של 2.64 מטר.
הטריילבלייזר החדש מצויד בשני מנועי טורבו בנזין חדשים בנפחים של 1.2 ליטר ו-1.3 ליטר בהספקים של עד 155 כ"ס. מנועים אלו משודכים לתיבת הילוכים רציפה כסטנדרט, מנוע ה-1.3 ליטר מצויד כאופציה במערכת הנעה כפולה, אז הוא גם משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' במקום רציפה. בדגמי ההנעה הקדמית, שברולט התקינה בורר מצבי נהיגה עם שלושה מצבים לבחירה: רגיל, שלג עם תגובה אדישה ומתונה יותר לדוושת התאוצה ומצב ספורט, המשנה את מפת תיבת ההילוכים וההיגוי לתגובה מהירה וחדה יותר.
שברולט תשווק את הטרייל בלייזר החדש עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, תזכורת לבדוק את המושב האחורי בכל כיבוי של הרכב ועוד. כאופציה ניתן להוסיף גם בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מצלמה לאחור המוצגת במראה המרכזית ועוד.
בתא הנוסעים נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, צימוד של שני מכשירים במקביל ועוד. בשלב זה שברולט לא חושפת את כל הפרטים על הדגם, את זה היא תעשה קרוב יותר לשלב ההשקה באביב הקרוב.
שברולט טריילבלייזר היה רכב פנאי גדול ממדים אותו שברולט שיווקה בעשור הקודם, גם כאן בישראל, ובהמשך הוא הוחלף ע"י הטראוורס הענק כך שאתם יכולים להבין שלמעט השם המשותף, אין כל קשר בין שני הדגמים.