לאחר שחשפה בחודש שעבר את השם של הדגם אשר יחליף את הקדג'אר הנוכחי, רנו חושפת פרטים חדשים על הקרוסאובר אוסטרל (Austral) אותו היא תשיק בעוד מספר חודשים.
כמו הקשקאי החדש, שהוא הדגם המקביל של ניסאן, גם רנו אוסטרל מבוסס על פלטפורמה CMF-C משודרגת שהיא קשיחה יותר וקלה יותר באופן משמעותי מזו המשרתת את הקדג'אר. גם כמו הקשקאי החדש, האוסטרל יעשה שימוש במנוע 1.3 ליטר טורבו העושה שימוש בסיוע היברידי קל 12V.
רנו מציינת כי האוסטרל ישווק עם מנועים בהספקים של עד 200 כ"ס וכן עם יחידת הנעה חדשה לחלוטין ברנו: 1.2 ליטר טורבו עם מערכת מיקרו-היברידית 48V המאפשרת כיבוי ממושך יחסית של מנוע הבנזין בזמן שיוט או בגלישה לעצירה. בנוסף, הדגם ישווק גם עם יחידת הנעה היברידית מלאה E-TECH וסביר להניח כי מדובר באותה יחידת הנעה של המגאן המחודשת, 1.6 ליטר עם מנוע חשמלי בהספק כולל של 160 כ"ס וסוללת ליתיום-יון בקיבלות של 9.8kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-50 ק"מ.
את המידע הנוסף הזה רנו חושפת לרגל השקת צי של 100 רכבים בו ינהג צוות של 900 נהגים אשר יצבור במשותף טווח נסיעה של 2 מיליון קילומטרים על כבישים ציבוריים ועל המסלול. מהמעט שאפשר לראות מתחת להסוואה, לא קשה להבחין כי השם עושה שימוש בשפת העיצוב החדשה של רנו שהוצגה עם הקרוסאובר החשמלי מגאן E-TECH.