קאדילק תשיק בקרוב את ה-ATS החדשה בישראל, מכונית הספורט סדאן החדשה של החברה שתתחרה ב-ב.מ.וו סדרה 3 ולקסוס IS.
UMI, יבואנית קאדילק בישראל, תשיק בקרוב את קאדליק ATS, מכונית הספורט סדאן החדשה של החברה, במחיר התחלתי של 265 אלף שקל. מחירה של ב.מ.וו 328i, הנחשבת למתחרה הישירה של הדגם בכל הקשור לביצועי מנוע, עומד על 332 אלף שקל.
קאדילק ATS, שעשתה את הופעת הבכורה המקומית שלה בתערוכת אוטומוטור 2012, היא מכונית שקאדילק תכננה בכדי להציב תחרות ישירה לשלישייה מגרמניה ובמיוחד לסדרה 3 של ב.מ.וו. את זאת קאדילק (טוענת) עשתה באמצעות שעות מסלול רבות על הנורברגרינג הגרמני, חלוקת משל של 50/50, משקל קל של 1,542 ק"ג והנעה אחורית כמובן (אך יש גם הנעה כפולה).
קאדילק תשווק את ה-ATS החדשה בישראל עם מנוע אחד בלבד, 2.0 טורבו בהספק של 272 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 36 קג"מ בין 1,700-5,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' עם מנופי תפעול על ההגה והוא מספק ביצועים של 5.9 שניות 0-100 קמ"ש יחד עם צריכת דלק עירונית של 8.9 ק"מ לליטר ובינעירונית של 13.1 ק"מ לליטר.
לקאדילק ATS מידות אורך של 4,643 מ"מ, רוחב של 1,806 מ"מ, גובה של 1,420 מ"מ בסיס גלגלים של 2,766 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 290 ליטר (לפי התקן האמריקאי).
קאדילק ATS תשווק בשתי רמות גימור, Luxury הבסיסית ו-Premium הגבוהה יותר. רמת האבזור תהיה גבוהה ותכלול, בין היתר, ריפודי עור, מערכת בקרת אלקים דו אזורית, מושב נהג ונוסע חשמליים, בלם יד חשמלי, תאורת קסנון,דיבורית BT מובנית, בקרת שיוט אדפטיבית, התנעה ללא מפתח ומרחוק, שמונה כריות אוויר ועוד. גולת הכותרת באבזור הדגם זו מערכת המולטימדיה החדשה של קאדילק - CUE. המערכת מבוססת מסך מגע מרכזי גדול הפועל באמצעות מחוות ידיים כמו בכל iPhone וכולל חיישן קרבה. המערכת פחות מתקדמת מזו שתוצע במכונית הסאלון הגדולה, XTS, הכוללת בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי שהוא מסך LCD גדול הניתן לאפיון אישי.