מאזדה 2 החדשה תשווק עם מנוע 1.5 ליטר 75 כ"ס, היא תהיה גדולה ומרווחת יותר מהדגם הנוכחי ותא הנוסעים שלה מעוצב בהשראת מאזדה 3.
מאזדה 2 החדשה מתקרבת לתערוכת פריז בה היא תיחשף רשמית, עד אז מספר עיתונאים הוזמנו ליפן לנסיעת מבחן בדגם טרום ייצור ואנו זוכים להצצה נוספת לדור הרביעי של הסופר מיני של מאזדה.
למרות ההסוואה הכבדה מהחוץ, כבר די ברור שמאזדה 2 החדשה היא מיני מאזדה 3, מעוצבת בהשראת הקונספט האזומי שהוצג בתערוכת ז'נבה וונושאת את שפת העיצוב KODO העדכנית של מאזדה. תא הנוסעים מהצד השני חשוף לחלוטין וללא כל הסוואה ולמרות שמדובר בדגם טרום ייצור, זה בסבירות גבוהה העיצוב הסופי של תא הנוסעים, כולו בהשראת מאזדה 3 כולל מערכת המולטימדיה MZD בצורת טאבלט בראש הדשבורד (כאופציה בלבד סביר להניח).
מאזדה 2 החדשה, המבוססת על פלטפורמה חדשה, תציג מידות גדולות משמעותית מהדגם הנוכחי ועם 4,060 מ"מ אורך, 1,500 מ"מ גובה, 1,695 מ"מ רוחב היא ארוכה מהדגם הנוכחי ב-160 מ"מ, גבוה ממנו ב-25 מ"מ אך מידת הרוחב לא השתנתה. בסיס הגלגלים התארך בלא פחות מ-80 מ"מ לכדי 2,570 מ"מ. למרות הגידול במידות, הדגם צפוי לשקול פחות מהדגם הנוכחי, קצת מעל 900 ק"ג.
מאזדה 2 תוצע עם שני מנועים לפחות: 1.5 ליטר sky-g ארבעה צילינדרים המוכר ממאזדה 3 שיוצע בשני הספקים של 75 כ"ס ו-13.8 קג"מ או 107 כ"ס ו-15.3 קג"מ. עבור השוק האירופאי, הדגם יצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל חדש בהספק מרבי של 105 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. השמועות מספרות על מנוע נוסף בנפח 1.3 ליטר. המנועים ישודכו לתיבת Skyactiv שישה הילוכים ידנית או שישה הילוכים אוטו'.