פיג'ו חושפת לראשונה את ה-308 החדשה שתהיה קלה יותר ב-140 ק"ג, חסכונית יותר ועם תא נוסעים איכותי במיוחד.
פיג'ו חשפה היום (שני) רשמית את פיג'ו 308 החדשה, המשפחתית האצ'בק של החברה, ארבעה חודשים לפני שהדגם יוצג בבכורה עולמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר, אז גם יחל שיווקו של הדגם החדש באירופה.
עם אורך של 4.25 מטר וגובה של 1.46 מטר, פיג'ו 308 החדשה קצרה ונמוכה במעט מהדגם היוצא. הדגם החדש יושב על הפלטפורמה המודולרית החדשה של פיג'ו-סיטרואן (EMP2) מה שלפי פיג'ו מאפשר ל-308 החדשה להיות קלה בכ-140 ק”ג מהדגם היוצא. לפי פיג'ו הדגם החדש מרווח יותר לנוסעים ונפח תא המטען מרשים בגודלו עם 470 ליטר.
תא הנוסעים של ה-308 החדשה ממשיך את קו המינימליזם שהכרנו מה-208 ואף לוקח את פילוסופיית "i-cockpit” של פיג'ו צעד אחד קדימה כאשר כל השליטה על מערכות הרכב, כולל מערכת בקרת האקלים, נעשית דרך מסך מגע מרכזי בגודל של "9.7. גם מיקום לוח השעונים הממוקם בגבוה קו הראיה יחד עם ההגה קטן הקוטר שהכרנו מה-208, ממשיכים אל ה-308 החדשה.
פיג'ו לא חושפת פרטים טכניים נוספים על הדגם, אך כפי שפרסמנו אתמול, את הדגם יישרתו מגוון מנועי בנזין ודיזל כאשר מנוע הבנזין העיקרי שישרת את הדגם הוא מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח 1.2 ליטר אשר יוצע בשני הספקים של בין 110-130 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ. בנוסף, הדגם כבר לא יוצע עם תיבת AL4 אלא עם תיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה.