פיג'ו תציג בז'נבה את מתיחת הפנים ל-208 המקבלת את מנוע ה-1.2 טורבו החדש עם 110 כ"ס יחד עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.
אלו הן התמונות הראשונות של פיג'ו 208 המחודשת לשנת 2015, אשר צפויה להיחשף רשמית מאחור יותר במהלך היום (יום ה') ותוצג לקהל הרחב בתערוכת ז'נבה בחודש הבא.
בכל הקשור לעיצוב חיצוני, פיג'ו לא שיחקה יותר מידי עם עיצוב הדגם ולמעט עדכון קל לגריל הקדמי, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, אופציות חדשות לצבעים ועיצוב חדש לפנסים מאחור המבוססים כעת על תאורת LED, אין שינוי משמעותי בעיצוב. כך גם המקרה בתא הנוסעים, שם פיג'ו שדרגה את הגימור ועדכנה את מערכת המולטימדיה של הדגם שתכלול כעת פונקציית שיקוף (Mirror Link) למכשירים סלולריים. בתחום הבטיחות פיג'ו ציידה את הדגם במערכת בלימה אוטו' לעיר.
החידוש המשמעותי ביותר והחשוב ביותר עבור השוק המקומי שלנו הוא קבלתו של מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו e-THP המוכר לנו מפיג'ו 308 החדשה, כאן המנוע יוצע בגרסת ה-110 כ"ס (לעומת 130 כ"ס ב-308) ועם מומנט מרבי של 21.2 קג"מ (23.4 קג"מ). מנוע זה מחליף את מנוע ה-1.6 ליטר של הדגם הנוכחי. לא פחות חשוב מכך, את תיבת ה-4 הילוכים המיושנת של הדגם, תחליף תיבת 6 הילוכים אוטו' המוכרת מה-308 החדשה. יחידת ההנעה החדשה הזו, תספק לדגם ביצועים חזקים יותר לצד צריכת דלק חסכונית יותר ותפתור את הדגם מנקודת החולשה העיקרית שלו.
יחד עם מנוע זה, פיג'ו תחל להציע את ה-208 המחודשת גם בגרסת GT-Line ספורטיבית ואופציה למנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 165 כ"ס. בשוק האירופאי, ה-208 תוצע גם עם מנוע הדיזל החדש והנקי של פיג'ו: 1.6 ליטר BlueHDI שיוצע בדגם בשלושה הספקים של 75 כ"ס, 100 כ"ס ו-120 כ"ס. גרסת הדיזל החסכונית ביותר של הדגם המחודש, תרשום בדף הנתונים צריכת דלק משולבת של 33.3 ק"מ לליטר!.