2013 פיג'ו 208 GTI החדשה בישראל, תשווק ברמת אבזור גבוהה עם מסך מגע וריפודי עור/בד ועם מנוע 1.6 ליטר טורבו 200 כ"ס המציע 6.8 שניות 0-100 קמ"ש.
לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, משיקה את פיג'ו 208 GTI החדשה בישראל, גרסת הביצועים של הסופרמיני 208 החוזרת לעשות שימוש בשילוש הקדוש GTI עם הבטחה לחזרה למקורות ואל המורשת אותה הנחילה מתחילת השושלת ה-205GTI. מחיר הדגם יחל מ-159,990 שקל.
פיג'ו 208GTI הוצגה בעולם כבר לפני כשנה, אך שיווקה בפועל החל רק השנה. היא מבוססת על גרסת השלוש דלתות של ה-208 החדשה וכגרסת הביצועים של הדגם, זכתה בהנמכת מרכב, בלמים מוגדלים, כיול ספורטיבי להיגוי ולמתלים וחיזוקי מרכב שונים. גם תא הנוסעים זוכה למספר שינויים עם חיפוי עור לדשבורד בתפירה כפולה בחוט אדום הממשיכה גם אל מושבים, ההגה וידית ההילוכים וכן וגימור באדום מבריק על הדלתות וסביב מסך המגע המרכזי.
פיג'ו 208GTI נושאת בחרטומה את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו THP המוכר מדגמים אחרים של פיג'ו המייצר הספק מרבי של 200 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 28 קג"מ המתקבל החל מ-1,750 סל"ד.
שלא כמו חלק מהמתחרות המוצעות עם תיבה הילוכים כפולת מצמדים (רנו קליאו RS החדשה למשל), כאן המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ועל משקל קל יחסית של 1,160 ק"ג (40 ק"ג פחות מהקליאו RS למשל) הוא מספק ביצועים של 6.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 16.95 ק"מ לליטר.
פיג'ו 208GTI החדשה תשווק ברמת גימור גבוהה הכוללת מסך מגע מרכזי "7 הכולל כניסת USB, דיבוריתBT ושליטה מההגה על מערכת השמע, מושבים ספורטיביים בריפוד משולב עור ובד, חישוקי "17 קלים עם צמיגים במידה של 205/45R17, דוושות בגימור אלומיניום, מערכת בקרת אקלים, גלגל הגה ספורטיבי עם ציפוי עור ותג GTI ועוד. פיג'ו 208 GTI - המפרט הטכני המלא.