פולקסווגן טרנספורטר 2025 החדש
פולקסווגן טרנספורטר החדש.
פולקסווגן טרנספורטר 2025 החדש
פולקסווגן טרנספורטר החדש.

פולקסווגן מסירה את הלוט מעל הטרנספורטר 2025 החדש, דור חדש לוואן הקל של פולקסווגן שישווק בגרסה מסחרית סגורה או בגרסת נוסעים (קרוול) עם עד 9 מושבים ומבחר של שלוש טכנולוגיות הנעה - חשמלי, היברידי פלאג-אין או דיזל. 

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

לפני התוכן, זה המקום להזכיר לכם כי בעבר פולקסווגן טרנספורטר היה חלק ממשפחת דגמי T של פולקסווגן אך עם הצגת פולקסווגן T7 פולקסווגן ביצעה הפרדה מוחלטת בין וואן הנוסעים המהודר שלה (מולטיוואן וקליפורניה) המבוסס כעת על פלטפורמת רכבי הנוסעים של פולקסווגן MQB Evo לבין הוואן המסחרי שלה שכעת מיוצר במשותף עם פורד ומבוסס על פורד טרנזיט קאסטום המסחרי או טורנאו קסטום לנוסעים. 

 

2025 פולקסווגן קרוול החדש
פולקסווגן קרוול החדש.

כאמור, פולקסווגן טרנספורטר החדש מבוסס על פורד טרנזיט קאסטום כך שבכל הקשור לשלדה בועוד מדובר בדגמים זהים, אך בכל הקשור לעיצוב פולקסווגן דאגה ליצור בידול ברור מהדגם של פורד באמצעות חתימת תאורה שונה לפנסים מלפנים ומאחור, מכסה מנוע שונה ועיצוב חדש ושונה לפגוש הקדמי. 

 

לא תופתעו לגלות שגם חלל תא הנוסעים של הטרנספורטר החדש דומה למוכר לנו מהטרנזיט קאסטום אך גם כאן פולקסווגן דאגה ליצור סוג של בידול באמצעות התקנה של גלגל ההגה של החדשה, גרפיקה שונה למערכת המולטימדיה ולוח המחוונים הדיגיטלי, ריפודי מושבים שונים ועוד מספר שינויים קלים. 

 

פולקסווגן קרוול החדש תא הנוסעים
פולקסווגן קרוול החדש.

פולקסווגן טרנספורטר החדש ישווק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בשלושה הספקים של 110 כ"ס, 150 כ"ס ו-170 כ"ס. את שתי הגרסאות החזקות יותר ניתן לקבל גם עם הנעה כפולה ועם תיבת 8 הילוכים אוטומטית - סטנדרט בדגם החזק יותר. 

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין (PHEV) של הטרנספורטר החדש נלקחה בשלמותה מפורד, היא מבוססת על מנוע בנזין 2.5 ליטר וסוללה בקיבולת של 11.8kWh (ברוטו:16.5kWh). למערכת הזו הספק משולב של 232 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. 

 

הטרנספורטר החדש ישווק עם מבחר של שלושה מנועים חשמליים המותקנים מאחור, בהספקים של 136 כ"ס, 218 כ"ס כמו בגרסה של פורד או 286 כ"ס בגרסה ייחודית לפולקסווגן. הדגם מצויד בסוללה בקיבולת נטו של 64kWh ובשלב זה פולקסווגן לא מציינת את טווח הנסיעה אך בגרסה של פורד היא מאפשרת טווח נסיעה של עד 337 ק"מ. 

 

2025 פולקסווגן טרנספורטר החדש
פולקסווגן טרנספורטר החדש.

הטרנספורטר החדש ישווק בגרסה קצרה עם בסיס גלגלים של 3.1 מטר ונפח תא מטען של עד 5,800 ליטר או בגרסה ארוכה 5.45 מטר עם בסיס גלגלים של 3.5 מטר ונפח תא מטען של עד 9,000 ליטר. בהתאם לגרסה, לדגם כושר העמסה של עד 1.3 טון וכושר גרירה של עד 2.8 טון. גרסת הנוסעים המהודרת יותר של הטרנספורט, הקרוול, תשווק במגוון תצורות ישיבה לעד 9 נוסעים ואילו את הטרנספורטר ניתן לקבל כוואן סגור עם 3 מושבים, חצי סגור עם 5-6 מושבים או בגרסת מוביל נוסעים עם 9 מושבים. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.