את הקרוסאובר BYD סיל U החשמלי נפגוש השנה בישראל, באירופה לעומת זאת BYD תשווק את הדגם גם בגרסת פלאג-אין DM-i שתהיה זמינה לרכישה ביבשת הישנה ברבעון השני של 2024. מרבית הדגמים החשמליים של BYD משווקים בשוק הבית הסיני גם בגרסאות פלאג-אין שהן מאוד פופולריות בסין, זה כולל גם את הדגמים המוכרים לנו כגון BYD טאנג, האן וסיל.
על BYD סיל U החשמלי תוכלו לקרוא בקישור, לגרסת הפלאג-אין של הדגם מערכת הנעה המבוססת על מנוע 1.5 ליטר בהספק של 110 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 105 כ"ס, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 218 כ"ס ו-33 קג"מ, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 8.9 שניות ולמהירות מרבית של 170 קמ"ש.
עדכון: BYD סיל U פלאג-אין ישווק באירופה בשלוש גרסאות שונות. לגרסת הבסיס Boost מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי מנוע חשמלי וסוללה בקיבולת של 18.3kWh. ליחידת הנעה זו הספק משולב של 218 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 8.9 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 80 ק"מ. גרסת הביניים Comfort מצוידת באותה יחידת הנעה אך עם סוללה בקיבולת של 26.6kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 137 ק"מ. לגרסת Deisgn של הסיל U פלאג-אין מנוע 1.5 ליטר טורבו, הנעה כפולה וסוללה בקיבולת של 18.3kWh, לגרסה זו הספק משולב של 319 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 69 ק"מ.
בשוק הסיני הדגם משווק עם מבחר של שתי סוללות LFP, האחת בקיבולת של 18.3kWh והשנייה בקיבולת של 26.6kWh. באירופה, בשלב זה לפחות, הדגם ישווק עם הסוללה הקטנה יותר המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של עד 70 ק"מ. את הסוללה ניתן להטעין באמצעות מטען AC פנימי בהספק של עד 11kW או באמצעות עמדת טעינה מהירה DC עד להספק 18kW, כך שטעינה של 30% עד 80% אורכת כ-35 דקות. הדגם מצויד בנוסף בטכנולוגיית V2L.
למעט עיצוב שונה לפגוש הקדמי, עם פתח להזרמת אוויר למצנן, העיצוב זהה למוכר לנו מהגרסה החשמלית של הדגם. גם המידות זהות בין גרסאות ההנעה עם אורך של 4.77 מטר, רוחב של 1.89 מטר, גובה של 1.70 מטר ובסיס גלגלים של 2.76 מטר, נפח תא המטען בדגם הפלאג-אין קטן במעט עם 533-1440 ליטר לעומת 570-1449 ליטר בגרסה החשמלית.
כל השאר כבר זהה לחלוטין לדגם החשמלי וכמו בכל דגמי BYD נוכל למצוא אבזור עשיר ומערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות.