סקודה 2030
סקודה NEXT LEVEL.
סקודה 2030
סקודה NEXT LEVEL.

סקודה פורסת את התוכנית האסטרטגית שלה לשנים 2022-2030, תוכנית שזכתה לכינוי NEXT LEVEL. התוכנית מתבססת על שלושה עמודי תווך: הרחבת היצע הדגמים באירופה וביסוס מעמדה של סקודה בין חמשת המותגים המובילים ביבשת (סקודה במקום השישי כיום), הרחבת הכניסה לשווקים מתפתחים כמו השוק ההודי, הרוסי וצפון אפריקה, כל זה לצד השקעה בנושאים הקשורים בקיימות, חווית הלקוח דיגיטציה ועוד.

 

השאיפה של סקודה היא שעד לשנת 2030 הרכבים החשמליים שלה (כולל פלאג-אין) יחזיקו בנתח של 50% עד 70% מסך המכירות של המותג באירופה. לצד זה, בחברה הציגו יעד של הפחתת פליטת ה- CO2 של צי הרכבים של החברה ב-50% לעומת הנתון הנוכחי.

 

סקודה 2030
סקודה 2030.

בכדי לעמוד ביעד הזה סוקדה תשיק עד לשנת 2030 "לפחות עוד שלושה רכבים חשמליים יעודיים". סקודה משווקת כיום רק רכב חשמלי ייעודי אחד בלבד, האניאק iV, לצד מספר גרסאות פלאג-אין בדגמי האוקטביה והסופרב. בעוד זמן לא רב, סקודה תגדיל את היצע הדגמים החשמליים שלה עם גרסת קופה לאניאק iV.

 

למעט סגמנט המיני בו לסקודה כבר אין נציגה מאז הפסקת השיווק של הסיטיגו, לסקודה יש כיום דגם בכל סגמנט משמעותי, החל מסגמנט הסופרמיני עם הפאביה שהוצגה החודש בדגם חדש ועד לסגמנט השבעה מושבים עם הקודיאק. סקודה כבר מאפשרת במספר מדינות באירופה רכישה מלאה של רכבים באופן מקוון, סקודה צופה כי עד לשנת 2025 כ-20% מסך המכירות שלה באירופה יהיו דרך הערוץ הזה.

מחוץ לאירופה, סקודה כבר החלה בפעולות לחיזוק החדירה שלה לשווקים מתפתחים. לאחרונה היא הציגה את הקושאק, קרוסאובר קומפקטי ייעודי לשוק ההודי שגם מיוצר בתת היבשת. בשוק הרוסי וגם בשוק ההודי היא ממשיכה לשווק את הראפיד, בשוק הרוסי הוצגה ראפיד חדשה, דגם אותו היא החליפה באמצעות הסקאלה לשוק המערב אירופי. כמובן שיש גם את השוק הסיני שזכה למספר דגמים מיוחדים לשוק זה, כמו הקודיאק GT שהוא גרסת קופה לקודיאק או הקאמיק GT, אוקטביה פרו שהיא גרסת בסיס גלגלים ארוך לאוקטביה, הדוק השלישי של האוקטביה עדיין משווק בסין (בגרסה מעודכנת).

תגיות: סקודה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.