סקודה ממשיכה להציג דגמים ייעודיים לשוק ההודי ואחרי הסלביה וה- קושאק היא מציגה כעת את את הקיילאק (Kylaq), קרוסאובר עירוני קטן שיתחרה באחד הסגמנטים היותר תחרותיים בשוק ההודי. כמו שאר הדגמים הייעודיים של סקודה לשוק ההודי הייצור יהיה מקומי והמחיר הוא משהו שאנחנו רק יכולים לקנא בו - החל מ-34,900 שקל.
לסקודה קיילאק, המבוסס על פלטפורמת MQB-A0-IN הייעודית לשוק ההודי, אורך של 3.99 מטר, רוחב של 1.78 מטר, גובה של 1.62 מטר ובסיס גלגלים של 2.566 מטר, כך שמדובר בדגם שדומה לסיאט ארונה אך קצר יותר בכ-140 מ"מ. כיאה לדגם המיועד לשוק ההודי בו כביש סלול הוא לפעמים רק המלצה, לדגם מרווח גחון גבוה יחסית של 18.9 ס"מ ולמרות מידת האורך הקצרה, לדגם תא מטען ענק יחסית של 446 ליטר.
סקודה קיילאק ישווק עם מנוע אחד בלבד בשלב זה, מנוע 1.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 18.1 קג"מ. בשלב זה המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד והשילוב הזה מאפשר נתון 0-100 קמ"ש של 10.5 שניות ומהירות מרבית של 188 קמ"ש.
במידה רבה, סקודה קיילאק מספק לנו הצצה אל שפת העיצוב הבאה של דגמי הבנזין/דיזל הבאים של סקודה, חתימת תאורה צרה המחוברת אל הגריל הקדמי החדש של סקודה ופנסים ראשיים במרכז צידי הפגוש. חלל תא הנוסעים אמנם מורכב מחומרים קשיחים בעיקר אך הוא חביב למראה, מוקפד ומצויד באזור מודרני כגון לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים ומערכת מולטימדיה מתקדמת, בתכנון ייעודי לשוק ההודי.