סקודה קודיאק נוחת בישראל עם 5 או 7 מושבים, רמות אבזור עשירות ומערכות בטיחות מקוריות, מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 150-180 כ"ס, הנעה קדמית או כפולה ונושא תג מחיר התחלתי של 174,990 שקל.
צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של סקודה קודיאק, הקרוסאובר 5-7 מושבים הגדול והחדש של סקודה. הקודיאק ישווק בישראל עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 150-180 כ"ס, הנעה קדמית או כפולה, גרסאות 5 או 7 מושבים, בשלוש רמות גימור עם מגוון רחב של אבזור בטיחות מתקדם ובמחירים החל מ-175 אלף שקל ועד ל-229 אלף שקל.
הקודיאק גדול יותר מדגמים המתחרים בסגמנט הקורסאוברים הקומפקטיים (ספורטאז', טוסון וכו') והוא בעל מידות של: 4,697 מ"מ אורך, 1,882 מ"מ רוחב, 1,673 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,791 מ"מ – דומה במידותיו למתחרים הישירים כגון קיה סורנטו ויונדאי סנטה פה. בדגמי החמישה מושבים של הקודיאק, נפח תא המטען עומד על בין 635 ליטר ל-1,980 ליטר ובדגמי השבעה מושבים נפח תא המטען עומד על 233 ליטר בתופה מלאה, 593 ליטר עם חמישה נוסעים ו-1,968 ליטר עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור.
סקודה קודיאק – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
הקודיאק ישווק בישראל עם שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד כאשר דגמי הבסיס משודכים לתיבת 6 הילוכים DSG והדגמים החזקים יותר לתיבת 7 הילוכים DSG חדשה (עם מצמדים רטובים). חלק מהדגמים מצוידים במערכת הנעה כפולה 4X4.
קודיאק 1.4TSI ACT: מנוע 1.4 טורבו המסוגל לפעול על שני צילינדרים לטובת חיסכון בצריכת הדלק. למנוע הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים DSG ולהנעה קדמית או כפולה. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.6 שניות (9.8 ש' עם הנעה כפולה), מהירות מרבית של 198 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.9 ק"מ לליטר (כפולה: 14.5 ק"מ לליטר).
קודיאק 2.0TSI: מנוע 2.0 ליטר טורבו עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ בין 1,400-3,950 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולמערכת הנעה כפולה 4X4. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.0 שניות, מהירות מרבית של 207 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.5 ק"מ לליטר.
קודיאק 2.0TDI: מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ בין 1,750-3,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולהנעה קדמית בלבד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות, מהירות מרבית של 199 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20 ק"מ לליטר.
קודיאק – אבזור ובטיחות:
הקודיאק ישווק בישראל בשלוש רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית Ambition כוללת, בין היתר: מולטימדיה "8 מקורית (כמו באוקטביה המחודשת) עם החברה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, חישוקי סגסוגת "17, בורר מצבי נהיגה, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, כינסת USB מלפנים ומאחור, בלם יד חשמלי (כולל מצב החזק) חלונות אחוריים כהים, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה מרכזית לאחור ועוד.
רמת הגימור האמצעית Style, מוסיפה לרשימה משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים (כולל מגבר קליטה), דלת תא מטען חשמלית, מושב נהג חשמלי כולל 3 זיכרונות, וילון גלילה לחלונות האחוריים, בולמים אדפטיביים DCC (בדגם 4X4 2.0TSI בלבד) תאורה ראשית LED אדפטיבית, בקרת אקלים ל-3 אזורים, ריפוד מושבים אלקנטרה משולב בעור, חישוקי "18 ועוד.
רמת הגימור הבכירה Exclusiv כוללת בנוסף לרמת הגימור Style פתיחה ללא מגע של דלת תא המטען, מערכת שמע עם 12 רמקולים, גג שמש פנורמי נפתח, חישוקי "19 ריפודי עור ועוד. סקודה קודיאק - מפרט טכני מלא להורדה.
בתחום הבטיחות, בכל דגמים נמצא מערכת בלימה אוטונומית, 7 כריות אוויר, חיישני חנייה אחוריים עם תצוגה גרפית, התראה על עייפות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית, ובקרת סטייה מנתיב עולל תיקון היגוי אקטיבי. רמת הגימור Style כוללת בנוסף חיישני חנייה קדמיים, מערכת ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית ו-9 כריות אוויר. לקודיאק ציון בטיחות של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של NCAP. הערה: במשלוח הראשון רמת הגימור אמבישן מגיעה ללא בקרת שיוט אדפטיבית וללא בקרת סטייה מנתיב ולכן מחיר רמת הגימור יופחת ב-2,000 שקל.
רמת הגימור Exclusive מוסיפה מצלמת 360 מעלות, פיתחה ללא מגע של דלת תא המטען החשמלית, חלון גג פנורמי חשמלי וסייען חנייה מתקדם.
סקודה קודיאק - מחירון:
קודיאק 1.4TSI אמבישן - 179,990 שקל
קודיאק 1.4TSI סטייל - 199,990 שקל
קודיאק 1.4TSI 4X4 אמבישן - 194,990 שקל
קודיאק 1.4TSI 4X4 סטייל - 214,990 שקל
קודיאק 2.0TDI אמבישן - 199,990 שקל
קודיאק 2.0TDI סטייל- 219,990 שקל
קודיאק 2.0TSI 4X4 סטייל- 228,990 שקל
מחיר 5 מושבים: 5000- שקל
תוספת לרמת גימור אקסלוסיב: 16,000 שקל
תוספת לגג שמש: 7,500 שקל