סקודה אלרוק החשמלי
סקודה אלרוק.
סקודה אלרוק החשמלי
סקודה אלרוק.

החשיפה של האלרוק החשמלי מתקרבת וכעת סקודה מספקת לנו הצצה ראשונה אל חלל תא הנוסעים של הקרוסאובר החשוב הזה עבור סקודה, קרוסאובר שייכנס לסגמנט בו מתחרים BYD אטו 3, קיה EV3 ועוד. המטרה של סקודה בחשיפה הזו היא כדי לספר לנו על השימוש הנרחב בחומרים ממוחזרים עבור חלל תא הנוסעים של הדגם. 

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

אם נתעכב לרגע על העיצוב, מדובר בעיצוב קלאסי של סקודה המוכר לנו משאר דגמי המותג הנוכחיים ובעיקר מהאניאק החשמלי, האח הגדול והיקר יותר של האלרוק. האלרוק ישווק בארבע רמות גימור/סגנונות שונים - Studio, Loft, Lodge, ו- Suite כאשר כל רמת גימור משלבת מידה שונה של חומרים ממוחזרים ופיתוח שונה של חומרים/אריגים.

 

סקודה אלרוק תא הנוסעים איור
סקודה אלרוק.

ברמת הגימור Loft לדוגמה נמצא נמצא ריפודי מושבים המורכבים מ-78% פלסטיק ממוחזר בשילוב של פסולת בגדים - חולצות בעיקר. לאריג הזה גוון אפור-כחול ככה והוא משולב במושבים עם עור סינטטי ותפירה קונטרסטית בגוון צהוב. 

 

סקודה אלרוק תא הנוסעים
סקודה אלרוק.

ברמת הגימור Lodge נמצא אריג ממוחזר המורכב ברובו מרשתות דיג ישנות ובגדים שונים, כאן הגוון הוא שחור, במושבים משולב עור סינטטי והתפירה בצבע כתום, כך גם חגורות הבטיחות. 

 

השימוש בחומרים ממוחזרים לא מסתכם רק באריגים עבור ריפודי המושבים אלא גם עבור חלק מהפלסטיקה המרכיבה את חלל תא הנוסעים כמו הדשבורד, הדלתות ועוד.  

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 19

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.