כשבוע לפני החשיפה הרשמית ולאחר שכבר סיפקה לנו תמונות של תא הנוסעים, סקודה חושפת כעת איורים המספקים לנו הצצה ראשונה אל העיצוב החיצוני של הקודיאק 2024, דור שני לקרוסאובר 7 מושבים המצליח של החברה.
עד כמה האיורים נאמנים למקור נגלה בשבוע הבא, אך לפחות לפי האיורים לקודיאק החדש מראה מלוטש ומתוחכם יותר, מודרני ופחות שמרני וכן, גם דינאמי יותר. בחזית אנחנו פוגשים גריל גדול ובולט יותר וכמו בדגם הנוכחי אנחנו פוגשים פנסים ראשיים בשני מפלסים, ראשיים (מסוג LED Matrix) עם תאורת יום בחלק העליון ומסייעים בחלק התחתון.
מהצד נוכל לפגוש חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים ובגדלים של "17 עד "20, אלו שבאיורים, מטבעם, מוגדלים באופן מוגזם. מאחור אנחנו פוגשים פנסים חדשים עם חתימת תאורה בצורת C.
לקודיאק החדש אורך של 4,758 מ"מ כך שהוא ארוך יותר בכ-61 מ"מ לעומת הדגם הנוכחי כאשר שאר המידות נותר ללא שינוי של ממש כולל בסיס הגלגלים שנותר על 2.791 מ"מ. תוספת האורכת נתרמה בעיקר עבור הגדלת תא המטען כך שגם כאשר כל המושבים בשימוש עדיין נותר נפח תא מטען שימושי למדי של 340 ליטר, זאת לעומת 277 ליטר בלבד בדגם הנוכחי.
הקודיאק החדש ישווק לראשונה גם בגרסת פלאג-אין, עם חמישה מושבים בלבד, על בסיס מנוע 1.5 ליטר טורבו וסוללה בקיבולת גדולה של 25.7kWh שתאפשר לדגם טווח חשמלי של כ-100 ק"מ. למערכת הזו הספק כולל של 204 כ"ס ונציין כי בפאסאט החדשה אותה מערכת פלאג-אין משווקת גם בגרסת 272 כ"ס. לצד מערכת זו נמצא את המנועים המוכרים של סקודה: 1.5 טורבו עם סיוע חשמלי 48V בהספק של 150 כ"ס, 2.0 ליטר טורבו בהספק של 204 כ"ס ו-2.0 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 150 כ"ס או 193 כ"ס. הגרסאות החזקות יותר של הדגם ישווקו עם מערכת הנעה כפולה.
תא הנוסעים של הקודיאק החדש הוא שדרוג מקיף לזה הנוכחי. איכותי ומודרני יותר לצד שדרוג טכנולוגי הכולל מולטימדיה חדשה ומתקדמת בגודל של עד "13, ממשק בקרת אקלים חדש שבמרכזו חוגה עם מסך המאפשרת תפעול רב תפקודי של מספר מערכות (שמע, מצבי נהיגה ועוד), שקעי טייפ C מלפנים ומאחור כולל טעינה מהירה של עד 45W, תצוגה עילית ועוד.
הגרסאות הבכירות של הקודיאק ישווקו עם בקרת שלדה DCC Pro המציעה שיפור לעומת המערכת הנוכחית בכל הקשור לנוחות ושליטה על המרכב.