מאזדה מרחיבה את היצע הדגמים העושים שימוש בסיוע היברידי קל 24V, כעת הגיע התור של דגמי מאזדה 3 ומאזדה CX-3. יש לציין כי דגמים כאלו כבר משווקים עם סיוע היברידי החל משנת 2022, אך עד עתה זה היה בגרסת הבסיס 2.0 ליטר 122 כ"ס המשווקת באירופה או עם מנוע Skyactive-X הבכיר עם 190 כ"ס.
כעת נוספת גרסה היברידית קלה חדשה עם מנוע 2.0 ליטר e-Skyactiv G בהספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 21.7 קג"מ. למנוע הזה מסייע בעת הצורך מנוע חשמלי בהספק של 6.9 כ"ס ומומנט של 5.0 קג"מ המוזן באמצעות סוללת ליתיום-יון במתח של 24V. המנוע החשמלי יחד עם הסוללה מאפשרים כיבוי ממושך יותר של מנוע הבנזין, באין אם בגלישה לעצירה או בשיוט קל במהירות נמוכה, דבר המאפשר חיסכון של כ-5% בצריכת הדלק.
בשלב זה דגמי מאזדה בישראל עדיין לא זכו לסיוע הבירידי, אולי עם גרסה חדשה זו נפגוש בשלב מסוים בהמשך את דגמי מאזדה 3 או CX-3 עם סיוע היברידי.
מאזדה, כרגיל, עושה דברים בדרך של מאזדה והכניסה שלה לשוק הרכב החשמלי מתונה מזו של מרבית יצרני הרכב. למרות זאת עד לשנת 2025 מאזדה מתכננת להשיק 3 רכבים חשמליים חדשים על בסיס פלטפורמת SKYACTIV MSSA החדשה שלה שתוכננה מראש לשאת ביעילות הנעה חשמלית או היברידית פלאג-אין. רק בשנת 2025 מאזדה תחל לשווק רכבים חשמליים יעודיים על בסיס פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים - Skyactiv EV.