סובארו חושפת את הלבורג' (Levorg) עם מנוע 1.6 ליטר טורבו חדש, דגם ייצור ישווק ביפן כבר באביב הקרוב ביפן. אימפרזה סטיישן?.
סובארו חשפה היום (יום ד') בתערוכת טוקיו את הקונספט לבורג' (Levorg), קונספט לסטיישן 4X4 המכיל את תמצית הידע, המורשת והטכנולוגיה של סובארו. הדגם יגיע לייצור כבר בשנה הבאה ולקראת אביב 2014 ישווק באופן סדיר ביפן בלבד, נכון לעכשיו.
הקונספט, שלנו לפחות ניראה כמו גרסת סטיישן לאימפרזה יחד עם עדכון לשפת העיצוב הנוכחית של סובארו, ניראה כמעט ומוכן לייצור ובעל מידות של 4,690 מ"מ אורך, 1,780 מ"מ רוחב, 1,485 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ (30 מ"מ יותר מבאימפרזה), מידות המציבות אותו בין האימפרזה ל-B4 לגאסי.
יחד עם הקונספט, סובארו חושפת שני מנועי טורבו חדשים עם הזרקת דלק ישירה: 4 צילינדרים בוקסר בנפח של 1.6 ליטר DIT בהספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. המנוע השני רומז על מנוע ה-WRX STI החדשה שתיחשף בקרוב, 2.0 ליטר 4 צילינדרים בוקסרDIT בהספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ.
לפי סובארו, עם מערכת הנעה כפולה סימטרית ותיבת CVT רציפה למנוע ה-1.6 ליטר צריכת דלק של 17.4 ק"מ לליטר ולמנוע ה-2.0 ליטר, המשודך לתיבה רציפה CVT בכיול ספורטיבי, צריכת הדלק של 13.2 ק"מ לליטר.
בנוסף, הדגם מצויד בדור השני של מערכת EyeSigh , מערכת זיהוי הולכי הרגל ובלימה אוטו' הכוללת בדורה החדש שליטה על ההיגוי ובקרת שיוט אדפטיבית. המערכת החדשה כוללת מערכת למניעת תאונות גם בנסיעה לאחור (רוורס). במצב זה המערכת אמנם לא בולמת את הרכב, אך במידה והמערכת מזהה תאוצה לא מבוקרת לאחור היא מגבילה את כוח המנוע.