מיני תחשוף השנה שני דגמים חדשים לחלוטין, מיני האצ'בק 3 דלתות החדשה שתהיה הדור הרביעי לדגם מאז ש- ב.מ.וו החייתה את המותג ומיני קאנטרימן בדור שלישי וחדש לחלוטין אותו ב.מ.וו תחל לייצר לקראת סוף השנה הנוכחית כך שדגמים ראשונים יגיעו ללקוחות בתחילת 2024.
לראשונה, מיני קאנטרימן תיוצר על אדמת גרמניה על אותו פס ייצור בלייפציג של דגמי ההנעה הקדמית של ב.מ.וו - סדרה 1, סדרה 2 גראן קופה וסדרה 2 אקטיב טורר - דגמים איתם הקאנרטימן חולקת את אותה הפלטפורמה, פלטפורמת FAAR -ULK2 שהיא פלטפורמה שתוכננה מראש לשאת ביעילות מנועי בנזין או מערכת הנעה היברידית או חשמלית מלאה.
מיני קאנרטימן החדשה תשווק עם מנועי בנזין או בגרסה חשמלית מלאה ובחברה מציינים כי הדגם החדש יהיה גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא. אם צריך לנחש, סביר להניח כי הקאנטרימן החדשה תצויד באותה מערכת הנעה חשמלית של ב.מ.וו iX1, כלומר שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 313 כ"ס (במצב בוסט, 268 כ"ס קבוע) ומומנט מרבי של 50.3 קג"מ. ב.מ.וו iX1 מצויד בסוללה בקיבולת של 64.7kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של עד 438 ק"מ.
בשלב זה אנחנו לא יודעים לומר האם מיני קאנרטימן החדשה תשווק גם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין כמו בדגם היוצא, אך אם כאן גם הפעם אלו אותן יחידות הנעה מוכרות מ- ב.מ.וו X1 החדש: מנוע 1.5 ליטר טורבו בהספק כולל משולב של 245 כ"ס או 326 כ"ס וסוללה בקיבולת של 14.9kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-80 ק"מ.
לפי תוכנית החשמול של מיני, החל משנת 2025 החברה תפסיק להציג רכבים חדשים עם מנועי בעירה פנימית, לא חוכמה גדולה שכן עד אז החברה תחדש את כל צי הדגמים שלה, והחל משנת 2030 החברה תייצר רכבים חשמליים בלבד.