בשלב זה אין לה עדיין שם רשמי ולכן הכינוי הזמני שלה הוא NEXT GMW ORA (עדכון: הדגם ישווק כ- אורה 07), אך מכונית הסדאן החשמלית פרימיום החדשה של אורה תשווק לקראת סוף השנה באירופה, כך לפחות מבטיחה גרייט וול, חברת האם של אורה (ORA). להזכירכם, הדגם הוצג בשנת 2022 בתערוכת פריז והוא משווק בסין כבר מעל לשנה וחצי שם הדגם נקרא Lightning Cat ובשוק האוסטרלי הדגם זכה לכינוי ORA ספורט.
מה השתנה מאז שהדגם הוצג? טווח הנסיעה. כאשר הדגם הוצג בתערוכת פריז אורה דיברה על טווח נסיעה צנועה יחסית של 430 ק"מ המושג באמצעות סוללה בקיבולת של 84kWh, כעת החברה רומזת כי לדגם יהיה טווח של 483 ק"מ בתקן WLTP.
הדגם משווק בסין בגרסת הנעה קדמית עם 204 כ"ס ו-34.6 קג"מ או בגרסת הנעה כפולה עם 403 כ"ס ומומנט מרבי של 69.3 קג"מ וזו הגרסה שאורה מתכננת לשווק באירופה בשלב הראשון. לפי החברה לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.4 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.
אורה נקסט היא מכונית סדאן הדומה בגודלה לאיניק 6 של יונדאי (אותה נפגוש בשבוע הבא בישראל) עם אורך של 4.87 מטר, רוחב של 1.86 מטר וגובה של 1.50 מטר. בסיס הגלגלים בדגם עומד על 2.87 מטר שזה 80 מ"מ פחות מבסיס הגלגלים של האיוניק 6.
כמו במקרה של ORA פאנקי קט, גם לאורה נקסט עיצוב מרהיב בסגנון רטרו אך אם בפאנקי קט המטרה היא להעניק לדגם מראה צעיר ושובב, כאן המטרה היא להעניק לדגם מראה על הצד היוקרתי יותר. עיצוב הצהרתי שכזה למותג חדש וחסר היסטוריה זה בהחלט סוג של הימור, גם אם העיצוב עצמו מוצלח וכן, בהחלט שאפשר למצוא כאן אלמנטים עיצוביים המזכירים בנטלי מאחור, חיפושית מלפנים ופרופיל של פאנאמרה. תא המטען כאן סובל מהבחירה בעיצוב על פני שימושיות, בדיוק כמו במקרה של הפאנקי קט.
תא הנוסעים ממשיך את האווירה החיצונית וכן, גם כאן אפשר למצוא אלמנטים עיצוביים המזכירים דגמים אחרים כמו מבנה הקונסולה בין המושבים בסגנון של בוגאטי שירון, מתגים שונים בסגנון של מרצדס (כך גם עיצוב הרמקולים) ועוד. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי עם מסגרת טבעות, עוד אלמנט בסגנון רטרו, ובמרכז הדשבורד צף לו מסך "12.3 עבור מערכת המולטימדיה, כל זה לצד שפע של אבזור נוחות ובטיחות. שימוש נדיב בחיפוי עור לכל תא הנוסעים משדרג את האווירה ומעניק לתא הנוסעים ניחוח פרימיום ובכלל, זה תא נוסעים מאוד נעים לעין.