הונדה מסירה את הלוט מעל דגמי 2023 המחודשים של הג'אז אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת, בין היתר, עדכון מקיף לעיצוב החיצוני, יחידת הנעה היברידית e:HEV משופרת ורמת גימור ספורט חדשה - Advance Sport.
מערכת ההנעה ההיברידית של הג'אז 2023 זכתה למנוע חשמלי ראשי חזק יותר בהספק מרבי של 122 כ"ס, לעומת 109 כ"ס בדגם היוצא, ומנוע ה-1.5 ליטר של המערכת זכה גם הוא למספר שדרוגים כך שכעת הוא מייצר הספק מרבי של 107 כ"ס לעומת 98 כ"ס בעבר - המומנט המרבי נותר על 13.3 קג"מ. בכדי לתמוך במנוע החשמלי החזק יותר, הונדה שדרגה גם את הגנרטור של מערכת ההנעה אותו מנוע הבנזין מפעיל בכדי להטעין את הסוללה או להניע ישירות את המנוע החשמלי הראשי.
לפי הונדה, מערכת ההנעה ההיברידית זכתה לכיול מחדש לטובת פעולה חלקה יותר (גם של תיבת ההילוכים) ותגובה זרירה יותר ללחיצה על דוושת התאוצה. רמת הגימור ספורט מציעה תגובות חדות יותר של מערכת ההנעה יחד עם כיול ספורטיבי יותר למתלים אשר הושג באמצעות קפיצים קשיחים יותר (8% מלפנים ו-20% מאחור) ובולמים קשיחים יותר בהתאם. לצד זה, הונדה הוסיפה לדגם יכולת גרירה של נגרר במשקל של עד 500 ק"ג.
הגרסאות הרגילות של הג'אז 2023 זכו לעיצוב חדש לפגוש הקדמי ולגריל הקדמי, השחרה קלה של הפנסים הראשיים, עיצוב חדש לפגוש האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים. רמת הגימור ספורט כבר מציגה עיצוב מוחצן הרבה יותר עם כונס אוויר ענק בפגוש הקדמי, גריל קדמי בולט, מראות צד בשחור וחישוקי "16 בעיצוב ייחודי. רמת גימור זו זכתה בנוסף גם לצבע אפור חיצוני ייחודי.
כל רמת גימור זכתה לעיצוב קצת שונה לתא הנוסעים, רמת הגימור ספורט לדוגמה מציגה ריפוד ייחודי למושבים המשלב בד, עור ודמוי אלקנטרה, גלגל הגה שלוש צלעות ותפירה קונטרסטית בצבע צהוב על המושבים, גלגל ההגה ועוד. נגיעות עיצוב ייחודיות נמצא גם בג'אז קרוסטר (Crosstar), גרסת הפנאי המוגבהת של הג'אז, וכך גם בגרסאות הרגילות של הג'אז.
הונדה התקינה בדגמי 2023 המחודשים של הג'אז גרסה משופרת של מערכת הבטיחות הונדה SENSING. למערכת מצלמת HD רחבה חדשה המאפשרת זיהוי מוקדם יותר של רכבים וזיהוי של שולי הדרך גם ללא מדרכה או סימון. מערכת הסיוע לנהיגה בפקקים שודרגה כך שכעת מערכת השמירה על מרכז נתיב הנסיעה תפעול בכל מהירות. בהונדה מציינים כי פעולת מערכות הבטיחות שודרגה בכדי לספק אופי פעולה "טבעי יותר".