יונדאי מעניקה לדגמי ה-i30 מתיחת פנים קלה ובעיקר, עדכון המנועים לתקן Euro 6d Temp.
לאחר שהציגה את הדגם בשוק הבית הקוריאני, יונדאי חושפת לקראת תערוכת פריז את דגמי 2019 המחודשים של ה-i30 האצ'בק, סטיישן ופאסטבק. מתיח הפנים לדגם כוללת עדכון קל לחזית הדגם, מולטימדיה "8 חדשה ובעיקר, עדכון המנועים לתקן Euro 6d Temp, כולל תוספת של מנוע 1.6 ליטר דיזל חדש מסדרת Smartstream.
חיצונית, השינויים קלים וכוללים פגוש קדמי חדש עם עיצוב שונה במעט לגריל, לתחתית הפגוש ולתאורת ה-LED ליום בתחתית הפגוש. בזאת, פחות או יותר, מסתכם העדכון החיצוני לדגם. בתא הנוסעים, כאופציה, יונדאי הוסיפה מערכת מולטימדיה "8 חדשה הכוללת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.
החידוש העיקרי כאמור נמצא במנוע הדיזל 1.6 ליטר החדש של יונדאי ממשפחת מנועי Smartstream החדשה של יונדאי (וקיה). המנוע החדש מצויד במסנן חלקיקים מבוסס אוריאה לטובת הפחתה של פליטת מזהמים, הוא מחליף את מנוע ה-1.6 דיזל של הדגם היוצא והוא יוצע בשלושה הספקים של 96 כ"ס, 116כ"ס ו-136 כ"ס. גרסת הבסיס משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית ואת שתי הגרסאות החזקות יותר ניתן לשדך כאופציה לתיבת 7 הילוכים DCT.
צריכת הדלק המשולבת עם המנוע החדש עומדת על בין 26.3 ל-22.7 ק"מ לליטר, כתלות בגרסת המנוע, רמת הגימור, חישוקי הגלגלים ותיבת ההילוכים.
מנועי הבנזין של ה-i30 זכו גם הם לעדכון באמצעות תוספת מסנן חלקיקים למנועי בנזין.