מרצדס מסירה את הלוט מעל הגרסה הקיצונית של ה-C63 AMG קופה ה-Black Series.
מרצדס חושפת את המכונית הרביעית בלבד בסדרה "השחורה" על בסיס ה-C63 AMG קופה. לרשות הנהג יעמדו 510 כ"ס רעבים לאספלט, עיצוב שלא משאיר מקום לספק וכיול מרכב ומתלים המכוון למסלול.
המנוע מלפנים הוא אותו מנוע V8 אטמוספרי בנפח 6.3 ליטר המשרת את ה-C63 AMG, אך בעזרת מספר שיפורים ההספק עלה מ-457 כ"ס ל-510 כ"ס והמומנט מ-61.1 קג"מ ל-63.2 קג"מ. המנוע משודך לאותה תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים (MCT) של AMG עם 4 מצבי בחירה ומהירות החלפת הילוכים של 100 אלפיות השנייה במצב ספורט פלוס או ידני. התוצאה על הכביש היא 4.2 שניות 0-100 קמ"ש כ-0.2 שניות פחות מגרסת ה-AMG “הרגילה".
מעבר ליחידת ההנעה, הטיפול 'השחור' כולל: הרחבת מפסק הסרנים מלפנים ב-40 מ"מ ולא פחות מ-75 מ"מ מאחור, המוטות המייצבים הוקשחו ונוספו אפשרויות בחירה מתא הנהג לכיול הבולמים, חישוקי 19 אינצ' עם צמיגים במידות של 255/35 מלפנים ו-285/30 מאחור. עוד שיפורים לעומת גרסת ה-AMG הרגילה הם בלמים מוגדלים, מערכת פליטה משופרת ודיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור המשודך למערכת ה-ESP עם אפשרות לניתוק מלא של מערכת בקרת היציבות.
חיצונית, בעוד ה- C63 AMG קופה למעשה כמעט ונראית כמו C קלאס קופה רגילה, עם הגרסה השחורה כבר אי אפשר לטעות עם כונס אוויר ענק ואגרסיבי מלפנים, בתי גלגלים מנופחים הנדרשים לכסות על מפסק הרנים שגדל, חצאיות צד בולטות, ואם מישהו לא הבין במראה האחורית שמדובר במכונית קיצונית, כאשר הוא יראה את רביעיית המפלטים מאחור, כבר לא יהיה מקום לספק.
מבפנים, כל אבזור הפינוק נשאר, אך הספסל האחורי הוסר לחלוטין ובמקום מושבי העור הספורטיביים של הגרסה הרגילה, הותקנו מושבי באקט מקצועיים.