16,467 רכבים חדשים נמסרו במהלך חודש אוקטובר בישראל, ירידה של 13% לעומת אוקטובר אשתקד בו נמסרו 18,920 רכבים חדשים. בעשרת החודשים הראשונים של 2022 נמסרו 234,699 רכבים חדשים, ירידה של 12.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ובמספרים מדובר ב- 34,457 רכבים שנחסכו הכבישים העמוסים של ישראל.
יונדאי ממשיכה להוביל בבטחה את שוק הרכב הישראלי בזכות מסירות של 41,394 רכבים חדשים, 44 רכבים יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. קיה שבמקום השני מסרה 33,530 רכבים חדשים, ירידה של 5.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, טויוטה מסרה 32,639 רכבים חדשים, ירידה של 10%, מאזדה מסרה 17302 רכבים חדשים, עלייה של 19.6% וסקודה סוגרת את החמישייה המובילה עם מסירות של 11,957, ירידה חדה של 37.8%.
לסיטרואן אין כמעט בעיות של מלאי והיא בהחלט נהנית מזה השנה ולכן מזנקת למקום השביעי עם מסירות של 7512 רכב המהווים עלייה של 16.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך גם מרצדס שמסרה 4571 רכבים ורושמת עלייה של 15.1% ו-MG עם דגם הפלאג-אין מסרה כבר 4136 יחידות מהדגם כך שהמותג רשם עלייה מרשימה מאוד של 59.3%.
מסירות רכב חדש בישראל ינואר - אוקטובר 2022 |
|||||
---|---|---|---|---|---|
יצרן | מסירות 1-10.2022 | מוניות 2022 | מסירות 1-10.2021 | שינוי | |
1 | יונדאי | 41394 | 87 | 41350 | 0.1% |
2 | קיה | 33530 | 334 | 35506 | 5.6%- |
3 | טויוטה | 32639 | 949 | 36222 | 9.9%- |
4 | מאזדה | 17302 | 7 | 14469 | 19.6% |
5 | סקודה | 11957 | 679 | 19212 | 37.8%- |
6 | מיצובישי | 10923 | 0 | 12323 | 11.4%- |
7 | סיטרואן | 7512 | 233 | 6448 | 16.5% |
8 | סוזוקי | 6822 | 0 | 9467 | 27.9%- |
9 | פיג'ו | 5477 | 0 | 6865 | 20.2%- |
10 | סיאט | 5244 | 0 | 11383 | 53.9%- |
11 | ג'ילי | 4860 | 0 | 5 | |
12 | מרצדס | 4571 | 622 | 3972 | 15.1% |
13 | שברולט | 4513 | 0 | 8147 | 44.6%- |
14 | MG | 4136 | 0 | 2596 | 59.3% |
15 | סובארו | 3859 | 4 | 5078 | 24.0%- |
16 | ב.מ.וו | 3303 | 0 | 3400 | 2.9%- |
17 | ניסאן | 3165 | 0 | 10804 | 70.7%- |
18 | פולקסווגן | 3107 | 36 | 4057 | 23.4%- |
19 | רנו | 3051 | 175 | 7343 | 58.5%- |
20 | אודי | 2636 | 0 | 3729 | 29.3%- |
21 | טסלה | 2629 | 0 | 4707 | 44.1%- |
22 | קופרה | 2462 | 0 | 1122 | 119.4% |
23 | ג'יפ | 2244 | 0 | 2364 | 5.1%- |
24 | אופל | 2086 | 0 | 1559 | 33.8% |
25 | לקסוס | 1591 | 0 | 1692 | 6.0%- |
26 | דאצ'יה | 1549 | 6 | 1788 | 13.4%- |
27 | איסוזו | 1514 | 0 | 1453 | 4.2% |
28 | וולוו | 1440 | 0 | 2021 | 28.7%- |
29 | פורד | 1333 | 0 | 2087 | 36.1%- |
30 | איווייז | 903 | 0 | 401 | 125.2% |
31 | קאדילק | 683 | 0 | 633 | 7.9% |
32 | ג'נסיס | 620 | 0 | 329 | 88.4% |
33 | סרס | 569 | 0 | 117 | 386.3% |
34 | לנד רובר | 557 | 0 | 680 | 18.1%- |
35 | סאנגיונג | 532 | 39 | 308 | 72.7% |
36 | סקייוול | 519 | 0 | 7 | |
37 | BYD | 466 | 0 | 0 | |
38 | פיאט | 463 | 0 | 508 | 8.9%- |
39 | מיני | 430 | 0 | 484 | 11.2%- |
40 | הונדה | 374 | 0 | 2968 | 87.4%- |
41 | מקסוס | 348 | 0 | 102 | 241.2% |
42 | אלפא רומיאו | 272 | 0 | 534 | 49.1%- |
43 | פורשה | 243 | 0 | 194 | 25.3% |
44 | DS | 174 | 0 | 185 | 5.9%- |
45 | JAC | 130 | 5 | 6 | |
46 | אינפיניטי | 126 | 0 | 67 | 88.1% |
47 | אבארט | 92 | 0 | 39 | 135.9% |
48 | הונגצ'י | 80 | 0 | 0 | |
49 | פולסטאר | 68 | 0 | 0 | |
50 | מזראטי | 52 | 0 | 51 | 2.0% |
51 | יגואר | 44 | 0 | 67 | 34.3%- |
52 | LEVC | 29 | 13 | 4 | 625.0% |
53 | בנטלי | 25 | 0 | 21 | 19.0% |
54 | פרארי | 18 | 0 | 16 | 12.5% |
55 | אסטון מרטין | 12 | 0 | 4 | 200.0% |
56 | קרייזלר | 7 | 0 | 88 | 92.0%- |
57 | MAN | 6 | 0 | 12 | 50.0%- |
58 | ליפ מוטורס | 2 | 0 | 0 | |
59 | קארמה | 2 | 0 | 0 | |
60 | LynkCo | 2 | 0 | 0 | |
61 | EVeasy | 2 | 0 | 0 | |
62 | GAC | 0 | 0 | 151 | |
63 | DFSK | 0 | 0 | 11 | |
סה"כ | 234699 | 3189 | 269156 | 12.8%- |