דגמי 2020 של הבוקסר מקבלים מנוע 2.2 דיזל חדש ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות חדשות.
פיג'ו מציגה את דגמי 2020 המעודכנים של הבוקסר, הוואן המסחרי הגדול של החברה המיוצר יחד עם סיטרואן ריליי (שלא משווק בישראל) ופיאט דוקאטו, שגם הוא נחשף לאחרונה בדגמי 2020 עם מנוע דיזל חדש.
העדכון לדגמי 2020 של פיג'ו בוקסר מתרכז רק בתחום ההנעה, עם מנוע דיזל 2.2 ליטר חדש המחליף את מנוע ה-2.0 ליטר של הדגם הנוכחי, ובתוספת של גרסאות, אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.
מנוע ה-2.2 ליטר BlueHDi מחליף את מנוע ה-2.0 ליטר BlueHDi בכדי להתאים את הדגם לתקן Euro 6.2 שיכנס לתוקפו בחודש ספטמבר הקרוב. המנוע החדש יוצע בשלוש גרסאות הספק: 120 כ"ס (10+ כ"ס) ו-30.6 קג"מ, 140 כ"ס (10+ כ"ס) ו-34.6 קג"מ בגרסתו הבכירה עם 165 כ"ס ו-37.7 קג"מ - תוספת של 5 כ"ס ו-2 קג"מ לעומת המנוע היוצא. לעומת הבוקסר, פיאט ציידה את הדוקאטו במנוע 2.3 דיזל מעודכן בהספקים של 120 כ"ס עד 180 כ"ס עם אופציה לתיבת 9 הילוכים אוטו'.
פיג'ו תשווק את הדגמים המעודכנים של הבוקסר עם שתי חבילות לבחירה: חבילת GRIP המוסיפה את מערכת Grip Control לאחיזה משופרת על משטחים שונים, בקרת ירידה במדרון, מגני בוץ, מתלים מחוזקים, מיגון לתחתית המרכב ומושבי נוחות. החבילה השנייה היא חבילת ASPHALT לנהגים המבלים את זמנם בנסיעות ארוכות בכביש המהיר.
חבילת ASPHALT כוללת מערכות בטיחות מתקדמות (בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, אור גבוה אוטומטי ומגביל מהירות עם זיהוי תמרורים), חבילת נראות, מולטימדיה עם ניווט, מעמד לסלולרי וטאבלט, שקע USB לטעינה, מצלמה אחורית וחיישנים ועוד. את הבוקסר ניתן לצייד גם במערכת ניטור שטחים מתים, כולל תנועה חוצה מאחור. המערכת מתחשבת באורך של הנגרר במידה וזה מחובר מאחור.
את הגרסה המעודכנת של הבוקסר פיג'ו תחל לשווק באירופה במהלך חודש יולי הקרוב. לקראת סוף 2019, פיג'ו תחל לשווק את הגרסה החשמלית של הדגם, פיג'ו e-Boxer עם טווח נסיעה חשמלי של עד 272 ק"מ.