מיני משלימה את היצע גרסאות מיני 3 דלתות האצ'בק החדשה עם חשיפתה של מיני JCW החדשה בגרסה החשמלית של הדגם כאשר גרסת הבנזין של הדגם תוצג מאוחר יותר השנה. מיני JCW החדשה תתחרה בעיקר מול אלפין A290 שהוצגה מוקדם יותר השנה על בסיס רנו 5 E-TECH.
מיני JCW מצוידת במנוע חשמלי קדמי בהספק מרבי (בוסט) של 258 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בשילוב עם סוללה בקיבולת של 54.2kWh (נטו: 49.2kWh) שנלקחה מדגם מיני קופר SE. השילוב הזה מאפשר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח נסיעה של 371 ק"מ, רק 19 ק"מ פחות מהקופר SE.
בהשוואה לגרסאות הבכירות יותר של אלפין A290, להן 180 כ"ס עם בוסט של 10 שניות ל-220 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 6.4 שניות, מיני JCW החשמלית חזקה ומהירה יותר משמעותית, כאשר לשני הדגמים טווח נסיעה דומה. למיני JCW החשמלית נתונים עדיפים גם על אלו של דגם הבנזין היוצא עם 231 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות.
נתוני הביצועים היבשים עדיפים אמנם בגרסה החשמלית החדשה של מיני JCW, אך מה שמיני עדיין לא חושפת זה את הקנס על המשקל הנוסף של מערכת ההנעה החשמלית, נתון מאוד משמעותי ברכב עם בסיס גלגלים קצר יחסית שמוגבל יותר בכיול המתלים שלו ובטח בדגם שאחד מסימני ההיכר שלו הם התנהגות כביש זרירה של "קארטינג" שחלק בלתי נפרד ממנה זה משקל עצמי נמוך. אפשר לגרום לרכב כבד יותר להרגיש זריר במידה דומה, אך אי אפשר לרמות את הפיזיקה וזה יבוא על חשבון דברים אחרים כמו נוחות נסיעה, שימוש נרחב יותר בעזרים אלקטרונים ועוד.
לצידה של מיני JCW החדשה מיני חשפה גם את מיני אייסמן JCW, עם אותה יחידת הנעה חשמלית רק שכן, בדגם הגדול והכבד יותר, זה מסתכם בנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.4 שניות וטווח נסיעה של 355 ק"מ.
מעבר לעיצוב הספורטיבי יותר לו זכו הדגמים, נמצא גם כיול ספורטיבי יותר למתלים, מושבי ספורט, מערכת בלימה משודרגת, כיול שונה למערכת הבלימה הרגנרטיבית ועוד. לדגמים הספק קבוע של 230 כ"ס, לחיצה על כפתור Boost שעל גלגל ההגה תעלה את ההספק המרבי ל-258 כ"ס למשך של 10 שניות.